تاریخ انتشار: 1400/06/27 10:24
کد خبر: 33308

محمدی: از حضور در آ.ا.ک هیجان زده‌ام

مدافع ایرانی و جدید تیم فوتبال آ.ا.ک آتن می گوید حضور در این تیم حس زیبایی دارد ضمن اینکه او از حضور دو کاپیتان ایران در کنارش خوشحال است.
 محمدی: از حضور در آ.ا.ک هیجان زده‌ام

میلاد محمدی پس از اینکه قراردادش را با تیم خنت بلژیک فسخ کرد، راهی فوتبال یونان شد تا پیراهن آ.ا.ک آتن را بپوشد. پس از حضور کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی در این تیم، حالا محمدی به سومین ایرانی آ.ا.ک آتن تبدیل می شود تا نگاه های هواداران فوتبال در ایران به سمت این تیم بیش از پیش افزایش یابد.

روز گذشته محمدی برای نخستین بار در تمرینات آ.ا.ک آتن حضور یافت و مراسم معرفی او نیز برگزار شد. او برای تهیه عکس تیمی در فصل جدید نیز در کنار کریم انصاری فرد و سایر هم تیمی هایش قرار گرفت. محمدی در نخستین اظهارات خود به کانال رسمی باشگاه آ.ا.ک در یوتیوب گفت که از حضور دو بازیکن ایرانی در این تیم خوشحال است.

محمدی در خصوص پیوستن به آ.ا.ک گفت: بسیار خوشحالم که در چنین تیم بزرگی حضور دارم. احساس زیبایی است. هیجان زده شده ام. بی صبرانه منتظر شروع تمرینات با تیم هستم. من قبلاً با مربی صحبت کرده ام، تیم را دیده ام و همه چیز عالی است. بنابراین من منتظر اولین تمرینم با تیم هستم.

او ادامه داد: وقتی وارد اینجا شدم و کریم را دیدم، بسیار خوشحال شدم. دو کاپیتان تیم ملی ایران در آ.ا.ک آتن بازی می کنند. این مسئله برای من خیلی خوب است. من در کنار دو بازیکن بزرگ ایرانی هشتم که دو رهبر برای تیم هستند و خوشحالم که در کنار آنها هستم. سیمانسکی هم بازیکن بسیار خوبی است. من با او در احمدگروژنی روسیه هم تیمی بودم. او واقعاً بازیکن بزرگی است.

مدافع ایرانی آ.ا.ک در پایان گفت: با این پیراهن تمام تلاشم را می کنم تا نتیجه خوبی بگیرم. من همه چیز را می دهم تا در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم. همچنین امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند، چرا که این مسئله بسیار مهم است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egxz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور میلاد محمدی در تست‌های پزشکی