تاریخ انتشار: 1400/06/28 18:02
کد خبر: 33236

رونالدو از گلزنی برای یونایتد سیر نمی شود (عکس)

کریستیانو رونالدو در دیدار امروز منچستریونایتد برابر وستهام نیز موفق به گلزنی برای تیمش شد.
 رونالدو از گلزنی برای یونایتد سیر نمی شود (عکس)

یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات دنیای فوتبال طی سالیان اخیر در تابستان امسال رخ داد؛ جایی که کریستیانو رونالدو بعد از جدایی از یوونتوس تصمیم گرفت به تیم سابق و محبوب خود یعنی منچستریونایتد بازگردد.

اما نکته جالب در مورد کریستیانو رونالدو این که او در منچستریونایتد شروع فوق العاده ای داشت و هفته گذشته در اولین بازی خود برای شیاطین سرخ مقابل نیوکاسل دو گل برای تیمش به ثمر رساند. اگرچه یونایتد اواسط هفته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز شکست خورد اما بازهم تک گل این تیم در آن بازی توسط فوق ستاره پرتغالی به ثمر رسید.

با این وجود به نظر می رسد که رونالدو از گلزنی برای منچستر یونایتد سیر نمی‌شود. تیم اوله گنار سولسشر در حالی امروز به مصاف وستهام رفته که ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه کریس رونالدو کار را به تساوی کشاند. ارسال برونو‌ فرناندز بر روی دروازه با ضربه سر رونالدو همراه شد اما در ابتدا دروازه‌بان وستهام توپ را مهار کرد. با این وجود رونالدو توپ برگشتی را به راحتی و مقابل دروازه خالی تبدیل به گل کرد. رونالدو حالا در سه بازی برای یونایتد چهار گل به ثمر رسانده که آمار فوق العاده ای محسوب می شود.

رونالدو

رونالدو

رونالدو


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwjke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو هر بازی به میدان نخواهد رفت