تاریخ انتشار: 1400/06/29 00:58
کد خبر: 33213

یوونتوس 1-1 میلان: بیانکونری راه پیروزی را گم کرده

یوونتوس در هفته چهارم رقابت های این فصل سری آ در خانه مقابل میلان به تساوی 1-1 رضایت داد.
 یوونتوس 1-1 میلان: بیانکونری راه پیروزی را گم کرده

شاگردان مکس آلگری که در سه دیدار قبلی یک تساوی و دو شکست داشتند، امشب هم برابر میلان به تساوی رضایت دادند تا با تنها دو امتیاز از 4 دیدا ابتدایی، در رتبه هجدهم جدول جای بگیرند.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد اما این یوونتوس بود که در دقیقه 4 روی یک ضدحمله به گل اول بازی رسید. روی حرکت خوب پائولو دیبالا و پاس او بود که موراتا از میانه زمین توپ را به سمت دروازه میلان پیش برد و در حالی که توسط تئو هرناندز تحت فشار بود، با یک ضربه حساب شده، دروازه مانیان را باز کرد.

بعد از این گل این یوونتوسی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 16، روی ارسال الکس ساندرو، بار دیگر موراتا دروازه میلان را باز کند اما واکنش خوب مانیان، مانع از گلزنی دوباره ستاره اسپانیایی شد.

دو دقیقه بعد نوبت دیبالا بود که با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، شانس خود را برای باز کردن دروازه میلان امتحان کند اما بار دیگر مانیان ناجی تیمش شد.

در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 24، ساندرو تونالی می توانست گل مساوی را برای میلان به ثمر برساند اما جاگیری مناسب وویژک شزنی، مانع از باز شدن دروازه یووه شد. حملات دو تیم ادامه داشت و در دقایق پایانی نیمه اول هر یک صاحب موقعیت های نصفه و نیمه‌ای شدند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و یووه با برتری 1-0 به رختکن رفت.

در نیمه دوم، یوونتوس شروع بهتری داشت و در دقیقه 49، روی ارسال خوب خوان کوادرادو، این آدریان رابیو بود که می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه میلانی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه میلان در دقیقه 75 به گل تساوی رسید. روی ارسال تونالی بود که آنته ربیچ با یک ضربه سر دقیق توانست کار را تمام کند.

01645712

بعد از این گل یوونتوسی ها پیش کشیدند اما این میلان بود که می توانست در دقیقه 83 به گل برتری برسد ولی ربیچ این بار نتوانست از پاس براهیم دیاز استفاده کند و ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون زد.

در دقیقه 87 بار دیگر میلانی ها تا آستانه زدن گل پیروزی پیش رفتند اما شزنی با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی کالولو شد.

در دقایق پایانی بازیکنان یوونتوس بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما تلاش آنها ثمری نداشت و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqjvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضرر هنگفت یوونتوس در فصل کرونا