تاریخ انتشار: 1400/06/30 22:50
کد خبر: 33129

دیدن لئو مسی در لباس PSG برایم عجیب بود

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا نیز مانند بسیاری دیگر انتظار جدایی لیونل مسی از بارسلونا را نداشته است.
دیدن لئو مسی در لباس PSG برایم عجیب بود

در تمام طول فصل تابستان اخبار حاکی از توافق لیول مسی باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد بود و به نظر می رسید این بازیکن با خوان لاپورتا به توافق رسیده، اما به یکباره خبر جدایی او از بارسلونا و انتقال به پاری سن ژرمن منتشر شد. آندرس اینیستا که دورانی طلایی را در ترکیب بلوگرانا در کنار لیونل مسی سپری کرده بود، مدعی شد هرگز در زمان جدایی این بازیکن با او صحبت نکرده است.

آندرس اینیستا گفت: "البته من داخل باشگاه بارسلونا حضور ندارم و فقط می توانم مسائل را از دور ارزیابی کنم. اما آنچه که اتفاق افتاده یا رخ نداده را فقط افرادی که مستقیما در باشگاه حاضر هستند به خوبی می دانند. البته برای من مانند احتمالا بسیاری از مردم، دیدن لیونل مسی با پیراهن تیم دیگر و جدایی این بازیکن از بارسلونا عجیب است.

من آرزو داشتم لیونل مسی به دوران ورزشی خود در باشگاه بارسلونا ادامه دهد و همه ما چنین خواسته ای داشتیم، اما گاهی اوقات همه چیز خیلی سریع تغییر می کند. در این شرایط ما باید راه حل های دیگری را در پیش بگیریم و هر شخصی مسیر خود را ادامه می دهد. البته تردیدی وجود ندارد که این بار شرایطی در مورد لیونل مسی ایجاد شد که برای هیچ کس قابل درک نبود. صحبت من با لئو مسی در مورد جدایی از بارسلونا؟ خیر، چنین اتفاقی رخ نداد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axlrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیری آنری اعتراف کرد/از رفتار لیونل مسی متعجب نشدم