تاریخ انتشار: 1400/07/06 11:03
کد خبر: 32842

تاثیر زیاد دیدار سیتی و PSG در جذب امباپه

به نظر می‌رسد که عملکرد منچسترسیتی در دیدار امشب برابر پاری سن ژرمن می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب کیلیان امباپه داشته باشد.
 تاثیر زیاد دیدار سیتی و PSG در جذب امباپه

شیخ منصور، مالک سیتی، پیش از این اعلام کرده بود که آماده است این مهاجم فرانسوی را به هر قیمتی به خدمت بگیرد و حالا به نظر می‌رسد که تیم پپ گواردیولا می‌تواند تاثیر زیادی در رسیدن به این هدف داشته باشد.

اما این موضوع در صورتی رخ خواهد داد که بازیکنان سیتی نشان دهند که درس‌هایشان را به طور کامل از فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته یاد گرفته‌اند و می‌توانند عملکرد درخشانی را که روز شنبه برابر چلسی در لیگ برتر به نمایش گذاشتند، در برابر پاری سن ژرمن نیز به نمایش بگذارند.

سیتی در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته بیش از حد برای پی اس جی احترام قائل شد و بهای این کار را با گلی که در دقایق ابتدایی از مارکینیوش دریافت کرد پرداخت. اما آنها پاسخ خوبی به این گل دادند و در نهایت توانستند با دو گل کوین دی بروینه و ریاض محرز پیروز از زمین بازی خارج شوند.

سیتی در دیدار برگشت تیم برتر زمین بود و در نهایت توانست به عنوان حریف چلسی قدم به بازی فینال بگذارد. اما تفکرات تاکتیکی گواردیولا در دیدار فینال جواب نداد و چلسی موفق شد برابر این تیم به پیروزی رسیده و جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد.

آنها موفق شدند کابوس این فینال را روز شنبه در استمفوردبریج به دست فراموشی بسپارند و با نمایشی درخشان برابر بازیکنان توخل به پیروزی برسند. شاگردان گواردیولا پرسینگ شدیدی را از دقیقه اول بازی برابر چلسی به کار گرفتند تا اجازه تکرار اتفاق پورتو را ندهند و به جای نگرانی درباره عملکرد حریف، روی برنامه‌های خودشان تمرکز کردند.

و این همان کاری است که باید در پاریس انجام دهند،هرچند باید به این نکته توجه داشت که پاری سن ژرمن در طول تابستان با جذب بازیکنانی چون لیونل مسی قدرتمندتر از قبل شده است. سیتی پیش از این رقابتی را برای جذب مسی با بارسلونا داشت اما حالا به نظر می‌رسد که هدف آنها جذب هم تیمی این بازیکن آرژانتینی است. و هیچ راهی بهتر از وسوسه کردن این بازیکن 22 ساله با سلطه کامل در دیدار امشب برای پی اس جی نیست. چرا که پیش از این نیز گفته‌اند که اگر نمی‌توانی آنها را شکست بدهی، پس به آنها ملحق شو.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbp7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کیلیان امباپه چرا اینجوری شده است؟