تاریخ انتشار: 1400/07/11 11:57
کد خبر: 32612

کاپیتان اینتر از اخراج فرار کرد؟

به نظر می رسد اینتر دیشب خوش شانس بوده که سمیر هندانوویچ، دروازه بان و کاپیتان این تیم اخراج نشده است.
 کاپیتان اینتر از اخراج فرار کرد؟

هر چقدر تیم سیمونه اینزاگی در لیگ قهرمانان ضعیف نتیجه گرفته و در دو بازی حتی یک بار نیز موفق به گلزنی نشده است، اوضاع در لیگ ایتالیا مساعد بوده و نراتزوری از همان ابتدای فصل خود را به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی معرفی کرده است. اینتر دیشب و در شرایطی که در نیمه نخست با یک گل مغلوب ساسولو شده بود، در نیمه دوم شرایط را دگرگون ساخته و با زدن دو گل، با سه امتیاز شیرین به خانه بازگشت.

اما به نظر می رسد تیم اینزاگی در این دیدار از داوری سود برده است. تصاویر موید آن است که سمیر هندانوویچ، کاپیتان اینتر در نیمه اول باید اخراج می شده، داور تصمیم دیگری گرفته است. اشتباه دنزل دومفرایس روی پاس رو به عقب و ضعیف استفان دی فرای باعث شد ساسولو در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما خطای سمیر هندانوویچ در این صحنه نادیده گرفته شده و او از دریافت کارت قرمز احتمالی فرار کرد.

جالب اینجاست حتی گروه VAR درخواست بازبینی صحنه را نیز نداد و داور نیازی ندید به کنار زمین رفته و این موضوع را بررسی کند. به هر حال اینگونه اینتر 11 نفره باقی ماند تا در نیمه دوم و با گل های ادین ژکو و لائوتارو مارتینز، شکست را به پیروزی و سه امتیاز تبدیل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw8de

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باکایوکو مجددا به میلان بازگشت