تاریخ انتشار: 1400/07/14 11:54
آینده مبهم امباپه؛
کد خبر: 32456

رئال مادرید- PSG؛ مبارزه بزرگ به نقطه اوج رسید!

24 ساعت توفانی دیروز باعث شد آینده کیلیان امباپه بیشتر از همیشه در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
رئال مادرید- PSG؛ مبارزه بزرگ به نقطه اوج رسید!

بعد از نمایش تابستانی با پایانی ناامیدکننده، دو پیشنهاد رئال مادرید و عدم تمایل پاری سن ژرمن حای به پاسخ دادن، همه چیز نشان می داد که حداقعل فعلا آتش بس موقتی تا یک ژانویه آینده و زمانی که کیلیان امباپه می تواند با هر تیمی که می خواهد مذاکره کند، در راه است. اما مصاحبه ستاره فرانسوی، ذوق زدگی فلورنتینو پرز و البته در ادامه عصبانیت لئوناردو منجر به آغاز دوباره مبارزه این دو تیم ثروتمند فوتبال اروپا شد.

در این مقطع 87 روز برای کیلیان باقی مانده که یا با رئال مادرید قرارداد امضا کرده و یا با تیم فعلی خود توافق کند. این ستاره جوان دیروز در مصاحبه ای با اکیپ رسما خبر از تمایل خود برای انتقال به مادرید پرده برداشته و مدعی شد در تابستان نیز چنین قصدی داشته، اما مدیران پاری سن ژرمن مجوز صدور این انتقال را صادر نکرده اند.

این گام بزرگی از سوی امباپه برای رفتن به رئال مادرید بود و حالا نوبت فلورنتینو پرز رسیده بود. پس رئیس باشگاه اسپانیایی خیلی زود به این مصاحبه واکنش نشان داده و گفت: "در ماه ژانویه خبری از امباپه خواهیم داشت. امیدواریم در تاریخ اول ژانویه همه چیز حل شود. آنچه من گفتم این است که ما باید تا سال آینده منتظر بمانیم، البته با احترام به پاری سن ژرمن که همیشه روابط خوبی با آنها داشته ایم."

01634136

اما اظهارات پرز باعث خشم لئونارو شده و او مدعی شد رئال مادرید باید رفتار دو سال اخیر خود و صحبت کردن های متوالی در مورد امباپه را تمام کند: "اخیرا کریم بنزما، کارلو آنچلوتی و حالا فلورنتینو پرز جوری در مورد کیلیان امباپه صحبت می کنند که انگار این بازیکن عضو رئال مادرید است. دو سال است شاهد چنین رفتاری هستیم، پنجره نقل و انتقالات به پایان رسیده و و رئال مادرید نباید به این رفتار ادامه دهد و این روند باید متوقف شود."

البته در باشگاه پاری سن ژرمن مدیران این تیم مصاحبه اخیر کیلیان امباپه را نوعی تلاش برای آشتی و بهبود شرایط توصیف کرده اند. باشگاه فرانسوی اخیرا دوباره با پیشنهادی دو ساله برای حفظ این بازیکن اقدام کرده و البته به خوبی می داند که نمی توان تا ابد یک ستاره را حفظ کرد. به هر حال، جنگ رئال مادرید و پاریس وارد مرحله جدیدی شده و آینده امباپه بیشتر از همیشه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egppp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فداکاری عجیب و خارج از انتظار رقیب نیمار برای وی!