تاریخ انتشار: 1400/08/14 10:42
کد خبر: 30796

چرا جهانبخش از لیست اروپایی فاینورد خط خورد؟

ستاره کشورمان در بازی شب گذشته فاینورد در لیگ کنفرانس اروپا حضور نداشت که برخی از خبرنگاران علت آن را فاش کردند.
چرا جهانبخش از لیست اروپایی فاینورد خط خورد؟

شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال فاینورد در دیداری سخت مقابل اونیون برلین قرار گرفت و توانست به برد ارزشمند 2 بر یک دست یابد. در این بازی علیرضا جهانبخش حضور نداشت و از لیست بازیکنان حاضر برای این مسابقه خط خورده بود. 

جهانبخش چون همیشه در ترکیب اصلی فاینورد قرار داشت و جزو بازیکنان مهم این تیم به شمار می‌رفت، غیبتش باعث سوال بسیاری از رسانه‌ها شد و برای همین خبرنگاران هلندی در این خصوص اظهار نظر کردند.

طبق گزارش سایت هواداری فاینورد علت غیبت ستاره کشورمان در بازی مقابل نماینده آلمان مشخص شد. این سایت به نقل از 2 خبرنگار هلندی به نام‌های «دنیس فان ارسل» و «سینکلار بیشاپ» نوشت که جهانبخش مصدوم است.

ستاره کشورمان با اینکه به آلمان سفر کرد و پیش از رسیدن به برلین لحظات جالبی را رقم زد به دلیل آسیب دیدگی از لیست «آرنه اسلات» خط خورد و به این بازی نرسید. 

فاینورد با این برد در آستانه صعود به مرحله بعدی قرار گرفت زیرا با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم‌های اسلاویا پراگ با 6 امتیاز ، نماینده رژیم اشغالگر قدس با 4 امتیاز و اونیون برلین آلمان با 3 امتیاز در رده‌های بعدی این گروه قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rzwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 با اعلام باشگاه فاینورد، علیرضا جهانبخش برابر تیم اسرائیلی بازی نمی کند