تاریخ انتشار: 1400/08/21 19:22
ادعای نشریه سان
کد خبر: 30382

پنج مقصد احتمالی رونالدو در صورت ترک منچستر

منچستریونایتد اگر سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکند، جدایی رونالدو اجتناب ناپذیر خواهد بود.


پنج مقصد احتمالی رونالدو در صورت ترک منچستر

کریستیانو رونالدو تابستان امسال با جدایی از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست. او قرار بود راهی سیتی شود ولی دخالت به موقع سر الکس فرگوسن و چند بازیکن قدیمی یونایتد از جمله ریو فردیناند باعث شد تا نظر رونالدو تغییر کرده و بار دیگر پیراهن یونایتد را به تن کند ولی شیاطین سرخ تا به اینجای فصل تیمی در حد و اندازه های رونالدو نبوده اند. یونایتد با وجود درخشش فوق ستاره پرتغالی و گلزنی های او خیلی زود از کورس قهرمانی لیگ برتر جا مانده و در لیگ قهرمانان نیز تیمی در حد قهرمانی نشان نمی دهد.

شایعات برکناری اوله گنار سولسشر نیز به گوش می رسد و می گویند در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان، رونالدو جدا خواهد شد.

نشریه سان فهرستی از گزینه های احتمالی رونالدو را در صورت ترک منچستریونایتد منتشر کرده است. گزینه اول می تواند منچسترسیتی باشد، تیمی که رونالدو قبل از پیوستن به یونایتد در یک قدمی پیوستن به آن بود.

گزینه دوم می تواند بازگشت رونالدو به رئال باشد که البته اولویت رئالی ها روی خرید امباپه است و بعید است که به بازگرداندن رونالدو فکر کنند. گزینه سوم پی اس جی است که می توانند زوج رویایی مسی-رونالدو را در خط حمله تیمشان محقق کنند و یک اتفاق شگفت انگیز را رقم بزنند.

گزینه چهارم می تواند اسپورتینگ باشد که به این ترتیب کریستیانو می تواند به باشگاهی برگردد که در آن به دنیای فوتبال معرفی شده است. گزینه آخر نیز حضور در لیگ آمریکا و تیمی نظیر اینتر میامی با مدیریت دیوید بکام است.

رونالدو قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر را با منچستریونایتد امضا کرده و دستمزدی بالایی هم دریافت می کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jex8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رونالدو: ایتالیا همیشه در قلب من جا دارد