تاریخ انتشار: 1400/08/24 12:39
کد خبر: 30256

لوکا مودریچ – زلاتکو دالیچ؛ زوج تاریخ‌ساز کرواسی

رابطه دوستانه لوکا مودریچ، ستاره تیم ملی کرواسی، با زلاتکو دالیچ، سرمربی این تیم، نقش مهمی در موفقیت‌ کروات‌ها دارد.
لوکا مودریچ – زلاتکو دالیچ؛ زوج تاریخ‌ساز کرواسی

تیم ملی کرواسی شب گذشته موفق شد با یک گل از سد تیم ملی روسیه عبور کرده و مجوز حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را به دست آورد.

زلاتکو دالیچ و لوکا مودریچ نزدیکی بسیار با هم دارند چرا که یکی از مهم‌ترین ارتباط‌ها در این تیم را شکل داده‌اند و خودشان نیز به خوبی از این موضوع آگاه هستند. همین باعث شده که آنها احترام متقابلی برای هم قائل باشند و می‌توان گفت که این دو نفر دوستان خوبی برای هم هستند.

آنها پس از کسب هر موفقیت در هر دیدار با سرعت به سمت هم حرکت کرده و یکدیگر را در آغوش می‌گیرند و این اتفاقی بود که پس از پیروزی 0-1 برابر روسیه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 نیز دیده شد.

پس از این که دنی مک‌کلی، داور بازی، سوت پایان بازی را به صدا درآورد، موجی از خوشحالی تیم ملی کرواسی را در برگرفت و دالیچ و مودریچ در زمین به دنبال هم می‌گشتنند.

وقتی آنها یکدیگر را پیدا کردند، همدیگر را سخت در آغوش گرفته و بوسیدند و به نظر می‌رسید لبخندی روی لب آنها نقش بسته که دیگر هرگز پاک نخواهد شد.

رابطه نزدیک این دو نفر چنان با موفقیت‌های اخیر کرواسی گره خورده که احتمالا در قطر نیز باید بارها و بارها شاهد تکرار چنین صحنه‌هایی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egav9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره کلیدی رئال دیدار با پاری سن ژرمن را از دست داد