تاریخ انتشار: 1400/08/25 11:43
کد خبر: 30197

نیمار بازی با آرژانتین را از دست داد

نیمار، ستاره تیم ملی برزیل، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم این تیم در بازی برابر آرژانتین نیست.
نیمار بازی با آرژانتین را از دست داد

دو تیم برزیل و آرژانتین بامداد چهارشنبه باید در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف یکدیگر بروند. صعود برزیل به این مسابقات پیش از این قطعی شده است.

نیمار به دلیل مصدومیتی که پیدا کرده به همراه سایر اعضای تیم ملی برزیل برای برگزاری این بازی به آرژانتین سفر نکرده است. این در حالی است که این بازیکن 29 ساله پیش از این در جریان پیروزی 0-1 برابر کلمبیا 90 دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل مهم لوکاس پاکوئتا را نیز ارسال کرد.

در بیانیه‌ای که برای اعلام غیبت نیمار از سوی فدراسیون فوتبال برزیل منتشر شده آمده:« نیمار به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا در بازی برابر آرژانتین که سه شنبه این هفته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی برگزار خواهد شد حضور ندارد. نیمار با سایر اعضای تیم ملی برزیل به آرژانتین سفر نکرده نکرده و همین چهارشنبه به فرانسه بازخواهد گشت.»

در ادامه این بیانیه آمده:« پس از تمریناتی که صبح روز دوشنبه در آکادمی فوتبال پالمیراس برگزار شد، نیمار از ناحیه ران پای چپ احساس درد کرد. او این موضوع را با کادر پزشکی مطرح کرده و به این دلیل که فرصت کافی برای انجام آزمایشات پزشکی مفصل و دقیق در این زمینه وجود نداشت، کادر فنی برزیل تصمیم گرفت که این بازیکن را برای دیدار برابر آرژانتین با خود به همراه نبرد.»

پیش از این نگرانی‌هایی درباره غیبت لیونل مسی در این دیدار وجود داشت. این بازیکن آرژانتینی در دو بازی آخر پاری سن ژرمن غایب بود اما در اردوی تیم ملی کشورش حاضر شد و در بازی برابر اروگوئه تنها 14 دقیقه در زمین حاضر شد.

با این حال بر اساس اعلام لیونل اسکالونی، مسی در بازی برابر برزیل حاضر است و شاید حتی در ترکیب اصلی تیم ملی آرژانتین نیز قرار بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bo5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نیمار: فقط درباره عملکردم در زمین اظهارنظر کنید