تاریخ انتشار: 1400/09/04 00:44
کد خبر: 29691

PSG و پاسخ قاطعانه به پیشنهاد یونایتد

باشگاه پاری سن ژرمن اولین پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب مائوریسیو پوچتینو را رد کرده است.
PSG و پاسخ قاطعانه به پیشنهاد یونایتد

هنوز چند روزی از اخراج اوله گونار سولسشر از منچستریونایتد سپری نشده که نام های زیادی برای هدایت این باشگاه منتشر شده است. به نظر می رسد مهم ترین گزینه شیاطین سرخ را باید مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن و البته سابق تاتنهام خطاب کرد و بر اساس اخبار روزهای اخیر، این سرمربی مورد توافق اعضای هیئت مدیره این تیم و البته سرالکسی فرگوسن، سرمربی افسانه ای این باشگاه قرار دارد.

اما به نظر باشگاه فرانسوی به هیچ وجه مایل به از دست دادن سرمربی خود در اواسط فصل نیست و امکان فسخ قرارداد بین طرفین وجود دارد. ناصر الخلیفی، مالک متمول این باشگاه در روزهای اخیر نارضایتی خود را از بروز شایعاتی مبنی بر جدایی مائوریسیو پوچتینو اعلام و به مدیران باشگاه تاکید کرده به هیچ عنوان با یونایتد وارد مذاکره نشوند.

در میان شایعاتی که در مورد به این سرمربی به تاتنهام در تابستان امسال وجود داشت، پوچتینوی 49 ساله با مدیران پاری سن ژرمن به توافق جدیدی دست یافته و قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2023 تمدید کرد. با این تفاسیر ممکن است یونایتد تا پایان فصل با مایکل کریک، سرمربی موقت و فعلی خود ادامه داد و در تابستان سال آینده یک بار دیگر برای توافق با مائوریسیو پوچتینو اقدام کند. این سرمربی آرژانتینی روزهای درخشانی را روی نیمکت تاتنهام در لیگ برتر سپری کرده و توانست این باشگاه را به یکی از تیم های باکیفیت فوتبال انگلیس در سال های اخیر تبدیل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqz9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رونالدو ترک عادت نکرد!