تاریخ انتشار: 1400/09/14 00:55
کد خبر: 29152

بایرن مونیخ یک نفوذی در ترکیب دورتموند داشت!

مت هوملس، مدافع آلمانی دورتموند یک تنه مقدمات شکست تیمش در مقابل بایرن مونیخ را فراهم کرد.
بایرن مونیخ یک نفوذی در ترکیب دورتموند داشت!

بایرن مونیخ امشب به مانند هر شش بازی اخیر خود برابر دورتموند مقابل این تیم به برتری دست یافته و موفق شد با چهار امتیاز اختلاف در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا قرار بگیرد. بایرن مونیخ در شرایطی 2-3 در خانه رقیب به برتری رسید که ابتدا این دورتموند بود که به گل اول دست یافت، اما در ادامه اشتباهات سریالی و فردی این تیم و به خصوص نمایش افتضاح مت هوملس باعث شد باواریایی ها به یک پیروزی شیرین و مهم دست پیدا کنند.

تنها دقایقی بعد از گل اول دورتموند بود که مت هوملس هنگام دفع توپ مرتکب اشتباه شده و توماس مولر با سماجت موفق به گرفتن توپ این بازیکن شد. در ادامه خود مولر در شرایطی دشوار و با ضربه سر توپ را به رابرت لواندوفسکی رساند و این ستاره لهستانی با ضربه ای زمینی و دقیق موفق به زدن گل تساوی بایرن مونیخ شد.

اما اوج اشتباهات مت هوملس در نیمه دوم رقم خورد. روی ارسال کرنر بازیکنان بایرن مونیخ، مدافع آلمانی و باتجربه بایرن مونیخ به شکلی عجیب توپ را با دست لمس کرده و یک پنالتی عجیب و مفت به حریف هدیه کرد.

در نهایت رابرت لواندوفسکی پشت توپ قرار گرفته و گل سوم بایرن را نیز به ثمر رساند تا تمام زحمات دورتموند به راحتی به باد برود. جالب اینجاست لحظاتی بعد مت هوملس داشت به اشتباه دروازه خودی را باز می کرد، اما خوش شانس بود که قطع توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و تبدیل به یک کرنر برای بایرن مونیخ شد.

در نهایت دورتموند در شبی که می توانست به پیروزی برسد، روی اشتباهات متوالی مت هوملس شانس برتری را از دست داد تا یک شکست تلخ دیگر را در مقابل قدرت شماره یک فوتبال آلمان تجربه کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kkve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستگیری نایب رییس فدراسیون فوتبال توسط وزارت اطلاعات
دردسر بزرگ رمزارز جنجالی برای شهره موسوی و همسرش