تاریخ انتشار: 1400/09/18 14:01
کد خبر: 28900

برخورد عجیبی که یونایتدی‌ها را نگران کرد (عکس)

آرون ون بیساکا ستاره انگلیسی منچستریونایتد در جریان دیدار دیشب برای نیز به شکل عجیبی مصدوم شد.
برخورد عجیبی که یونایتدی‌ها را نگران کرد (عکس)

منچستریونایتد شب گذشته در دومین مسابقه ای که رالف رانگنیک هدایت این تیم را بر عهده داشت در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز قرار گرفت که نهایتاً این بازی با نتیجه 1-1 پایان یافت؛ موضوعی که باعث شد یونایتد 11 امتیازی شود تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شده باشد.

اما یک اتفاق نگران کننده در پایان دیدار منچستریونایتد و یانگ بویز برای ستاره انگلیسی شیاطین سرخ یعنی آرون ون بیساکا رخ داد. جایی که این بازیکن بعد از یک برخورد عجیب با تابلوهای تبلیغاتی به شدت دچار مصدومیت شد و به شکل نگران کننده ای زمین را ترک کرد.

این برخورد ون بیساکا باعث شد که هواداران منچستریونایتد نیز از روی سکوها بلند شوند‌‌. بعد از این اتفاق برانکارد به زمین آمد. همچنین به نظر می رسید که مدافع انگلیسی منچستریونایتد با درد بسیار زیادی زمین مسابقه را ترک کرده همین موضوع نگرانی‌ها را در مورد او افزایش داد.

با این وجود رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد در پایان بازی به مصدومیت ون بیساکا واکنش نشان داد و گفت: "او دو ضربه خورد. متاسفانه یکی روی مچ دست و دیگری روی زانویش. او در حال حاضر در رختکن تحت مداوا قرار گرفته است، اما باید منتظر باشیم و ببینیم فردا وضعیت او چگونه خواهد بود. اما من مطمئن هستم که او می تواند پس فردا دوباره تمرین کند و امیدوارم در مقابل نوریچ بازی کند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rrdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی یونایتد: منتظر قرعه‌کشی مرحله بعد هستم

فِرِد دخیا را مصدوم کرد؛ آرسنال گل زد! (عکس)
عجیب‌ترین گل فصل برای توپچی‌ها