تاریخ انتشار: 1400/09/23 23:58
کد خبر: 28628

واکنش رئال مادرید از ملاقات بارسایی ها با هالند

گزارشی مطبوعاتی تایید کرد که رئال مادرید نگران ارتباط ارلینگ هالند، مهاجم بورسیا دورتموند با بارسایی ها جهت انتقال این بازیکن نیست.
واکنش رئال مادرید از ملاقات بارسایی ها با هالند

رسانه ها در خبری مدعی شده بودند که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا و مینو رایولا مدیربرنامه های ارلینگ هالند روز دوشنبه درباره شرایط انتقال این بازیکن دیدار داشته اند.

بر اساس اعلام «دیفنسا سنترال»، رئال مادرید از این دیدار مطلع بوده است اما از این بابت نگران نیست، زیرا شرایط اقتصادی بارسا این اجازه را نمی دهد که آن ها بتوانند مبلغ هنگفتی برای این انتقال درنظر بگیرند.

از طرفی ناکامی بارسلونا در لیگ قهرمانان این فصل و همچنین احتمال از دست رفتن مسابقات در فصل آینده برای بارسا، یکی دیگر از عواملی است که می تواند مانع از انتقال هالند به نیوکمپ شود، بازیکنی که جام طلبی های زیادی دارد.

واکنش رئال مادرید از ملاقات بارسایی ها با هالند

رئال مادرید معتقد است باشگاه هایی مانند منچسترسیتی، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن می توانند با این تیم در انتقال ارلینگ هالند رقابت کنند که ممکن است این رقم انتقال به ۲۰۰ میلیون یورو هم برسد.

بر اساس گزارش این رسانه پروژه بارسلونا هالند را وسوسه نمی کند، زیرا بارسا نتوانست ستاره تاریخی خود لیونل مسی را حفظ کند، علیرغم موافقت فوق ستاره آرژانتینی برای کاهش دستمزد او به نصف مبلغی که دریافت می کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39k9eq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت رئال مادرید با بارسلونا بر سر مهاجم اینتر