تاریخ انتشار: 1400/09/25 02:51
کد خبر: 28585

دورتموند 3- گروتر فورت0؛ برد با دبل هالند!

دورتموند با پیروزی ۳-۰ بر حریف قعر جدولی اش، جایگاهش در رتبه دوم بوندس‌لیگا را تثبیت کرد.
دورتموند 3- گروتر فورت0؛ برد با دبل هالند!

دورتموند بعد از اینکه وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان اروپا داشت و از صعود به دور حذفی بازماند، روز شنبه این هفته مقابل بوخوم به نتیجه مساوی رضایت داد تا فاصله ای با بایرن مونیخ صدرنشین بیشتر شود.

 

شاگردان مارکو روزه امشب در چارچوب هفته شانزدهم بوندس لیگا میزبان گروتر فورت قعر جدولی بودند؛ تیمی که بعد از متحمل شدن هفته ها شکست، در بازی قبل مقابل یونیون برلین موفق به کسب اولین برد فصل خود شده بود.

مقاومت تیم گروتر فورت در نیمه اول قابل توجه بود و این تیم با روحیه ای که از پیروزی هفته گذشته اش به دست آورده بود، تنها یک بار، آن هم از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز شده دید.

ارلینگ هالند، ستاره دورتموند که بعد از پشت سرگذاشتن مصدومیتی نسبتا شدید، این روزها دوباره به جمع زنبورها برگشته، در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی گل اول تیمش را به ثمر رساند تا دورتموند با همین یک گل، برنده راهی رختکن شود. البته تیم میزبان در این نیمه یک گل دیگر هم زد اما گلی که هازارد وارد دروازه حریف کرده بود، پس از بازبینی در VAR مردود اعلام شد.

در نیمه دوم و تا دقیقه 80 هیچ گل دیگری را شاهد نبودیم و در حالی که بازی می رفت با حداقل اختلاف ممکن به پایان برسد، دورتموند دو گل دیگر زد تا پیروزی اش را قاطعانه تر کند. هالند در دقیقه 82 گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه گروتر فورت و مالن در آخرین دقیقه از وقت های قانونی، گل سوم را به ثمر رساند تا زنبورها با پیروزی سه بر صفر، زمین بازی را ترک کنند.

دورتموند با غلبه بر گروتر فورت صاحب یازدهمین برد این فصل خود شد و با 34 امتیاز، پایین تر از بایرن مونیخ 40 امتیازی، جایگاه دومی خود را مستحکم کرد؛ پایین تر از این تیم، لورکوزن و هوفنهایم حضور دارند. گریتر فورت هم با متحمل شدن چهاردهمین باخت این فصل خود با 4 امتیاز، یک گام دیگر به سقوط زودهنگام نزدیک تر شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mq8v8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دورتموند قصد ندارد این ستاره را از دست دهد