تاریخ انتشار: 1400/09/25 18:51
کد خبر: 28559

جلسه اضطراری باشگاه رئال مادرید پس از افزایش شمار مبتلایان به کرونا

پس از مارسلو و لوکا مودریچ، از ابتلای تعدادی دیگر از اعضای تیم فوتبال رئال مادرید به ویروس کرونا خبرهایی منتشر شده است.
جلسه اضطراری باشگاه رئال مادرید پس از افزایش شمار مبتلایان به کرونا

نشریه آ اس اسپانیا، از فزایش آمار مبتلایان به کرونا در اردوی تیم فوتبال رئال مادرید خبر داد. پیش از این تست کرونای دو بازیکن این تیم، مارسلو و لوکا مودریچ مثبت شده بود و بیم آن می‌رفت که سایر بازیکنان تیم هم دچار این بیماری شده باشند.

 ظاهراً این موضوع آنقدر جدی هست که به خاطر آن امروز (پنجشنبه) نه تنها تمرینات تیم با تأخیر آغاز تیم شد بلکه یک جلسه اضطراری نیز توسط مدیران باشگاه شکل گرفت.

طبق گزارش آ اس هنوز شمار مبتلایان جدید به کرونا در تیم اول باشگاه رئال مادرید مشخص نیست اما ظاهراً تمرینات صبح امروز شاگردان کارلو آنچلوتی از ساعت 11 به 16:30 موکول شده تا از تمامی اعضای تیم دوباره تست کرونا گرفته و مشخص شود که چند نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

نگرانی باشگاه رئال مادرید به این دلیل است که قبل از مارسلو و مودریچ، دو تن از اعضای تیم بسکتبال باشگاه نیز تست کرونای مثبت داشتند. گویا تست کرونا 5 تن دیگر از بازیکن رئال مادرید مثبت شده و این در حالیست که این تیم یکشنبه باید به مصاف کادیس برود.

مشخص نیست که آیا تعداد افراد مبتلا به کرونا در رئال مادرید به حدی رسیده که این تیم تقاضای لغو بازی‌های پیش روی خود را از لالیگا داشته باشد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koend

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژیرو: بازگشت بنزما تعادل تیم ملی فرانسه را بر هم زد