تاریخ انتشار: 1400/09/28 01:20
کد خبر: 28461

ژاوی: این نسل آینده بارسلونا را می‌سازد

ژاوی، سرمربی اسپانیایی بارسلونا نسل جوان ستاره های این تیم را مورد ستایش قرار داد.
ژاوی: این نسل آینده بارسلونا را می‌سازد

بارسلونا در شبی دشوار و با تکیه بر درخشش ستاره های جوان خود در نهایت 2-3 الچه را مغلوب کرده و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را زنده نگه داشت. ژاوی، سرمربی بارسلونا در پایان این دیدار مدعی شد بازیکنان جوان این تیم در آینده می توانند موفقیت های بزرگی را برای این باشگاه رقم بزنند.

ژاوی گفت: "عملکرد گاوی دیدنی بود و شخصیت این بازیکن در سن 17 سالگی او شگفت انگیز است. یک نسل فوق العاده با حضور او، نیکو، اریک، عبده، آرائوخو ... در بارسلونا وجود دارد که آینده باشگاه برای رسیدن به موفقیت را رقم می زند. در شرایطی که در آن قرار داریم این سه امتیاز طلایی بود و من فکر می کنم امروز بارسای خوبی را در زمین دیدیم.

البته وقتی می گویم بازیکنان جوان همه چیز را رقم می زنند، این پیام خاصی برای بازیکنان بزرگ تر تیم نیست. من از نگرش همه بازیکنان رضات داریم و ما باید دوباره سبک بازی گذشته خود را پیدا کرده و در زمین اجرا کنیم. این من را بسیار شگفت زده می کند، زیرا آینده باشگاه به همین موضوع بستگی دارد. اولین گل الچه کاملا روی اشتباه خودمان به ثمر رسید، ما شرایط را آنالیز خواهیم کرد و اشتباهات بازیکنان باید اصلاح شود.

ما در روزهای گذشته روی بهره برداری از فضاها کار کرده ایم. وقتی یک مهاجم داریم، او فضا را برای گاوی فراهم می کند و این کاری است که ژوتگلا انجام داد. او در ایفای این نقش موفق عمل می کند. ما با بچه های 17 ساله بازی می کنیم و رسیدن به موفقیت نیاز به زمان دارد،

همچنین گل هایی هم که دریافت می کنیم جالب نیست. امیدوارم این دیدار مانند یک نقطه عطف برای بارسلونا باشد. ما امشب کار را برای خودمان سخت کردیم و باید در چنین بازی هایی نکات زیادی یاد بگیریم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mq8jw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای عجیب ژاوی؛ شانس قهرمانی؟ چرا که نه!