تاریخ انتشار: 1400/09/29 01:32
کد خبر: 28409

خبری تلخ به هواداران یوونتوس!

ممکن است به زودی شاهد جدایی ماتیس دی لیخت، مدافع جوان و هلندی یوونتوس از این باشگاه باشیم.
 خبری تلخ به هواداران یوونتوس!

در تابستان سال 2019 و بعد از سپری کردن فصلی فوق العاده در لباس آژاکس بود که تیم های بزرگ فوتبال اروپایی برای خرید ماتیس دی لیخت از این تیم وارد عمل شدند و در نهایت این یوونتوس بود که موفق شد با پرداخت رقم 85.5 میلیون یورو این مدافع جوان را جذب کند. حالا و بعد از گذشت سه سال، اخبار حاکی از احتمال جدایی ماتیس دی لیخت از بیانکونری بوده و ممکن است در تابستان سال بعد، او را با لباس تیم دیگری ببینیم.

مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی ماتیس دی لیخت امروز در مصاحبه ای مدعی شد موکلش آماده برداشتن گامی جدید در دوران ورزشی خود بوده و به این موضوع فکر می کند. اصولا مینو رایولا در شرایطی چنین شایعاتی را مطرح می کند که خبری در راه باشد و همین مصاحبه کوتاه باعث شده هواداران یوونتوس نگران جدایی مدافع ارزشمند خود در تابستان سال بعد باشند.

اخباری در مورد تمایل تیم هایی لیگ برتر مانند چلسی و منچسترسیتی برای تابستان آینده در مورد خرید ماتیس دی لیخت منتشر شده و احتمال حضور این بازیکن در فوتبال انگلیس بالاست. بارسلونا در سال 2019 جدی ترین رقیب یوونتوس برای خرید دی لیخت بود، اما حالا شانس آنها برای جذب این مدافع 22 ساله بسیار کم است. یوونتوس نیز با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند و ممکن است در نهایت به فروش دی لیخت وسوسه شود. به هر حال با توجه به مصاحبه امروز مینو رایولا، باید در انتظار انتشار شایعات فراوان تا فصل تابستان در مورد آینده دی لیخت باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkdw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دی لیخت: می خواهم تا جایی که می توانم یاد بگیرم