تاریخ انتشار: 1400/09/30 00:48
کد خبر: 28359

اتفاقاتی غیرمنتظره در جریان انتقال سرخیو راموس به پاریس

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن فاش کرد اتفاقاتی غیرمنتظره در جریان انتقال سرخیو راموس به پاریس رخ داده است.
 اتفاقاتی غیرمنتظره در جریان انتقال سرخیو راموس به پاریس

سرخیو راموس در تابستان امسال و بعد از سپری کردن 16 فصل در مادرید از رئال جدا شده و خیلی زود با پاری سن ژرمن به توافق دست یافت. اما این مدافع باتجربه تا اینجای فصل اغلب مسابقات تیم جدید خود را به علت مصدومیت از دست داده و فرصت چندانی برای عرض اندام پیدا نکرده است. لئوناردو امروز در مصاحبه ای در مورد انتقادات اخیر زلاتان از مدیر ورزشی پاری سن ژرمن و البته انتقال سرخیو راموس به این تیم صحبت کرده است.

لئوناردو گفت: "البته که شنیدن چنین صحبت هایی آزاردهنده است، اما این موضوع نیز برخورد من را عوض نمی کند. من در حال حاضر دیگر 52 سال سن دارم، بنابراین می توانم آنچه زلاتان در ذهن داشته و به آن علاقمند است را درک کنم. همچنین زلاتان را به خوبی می شناسم و از آن دسته افراد نیستم که علاقه ای به پاسخ دادن در رسانه ها داشته باشم. پس در واقع من نمی خواهم در جواب زلاتان چیزی بگویم. آیا او علاقه داشته روزی مدیر ورزشی پاری سن ژرمن شود؟ سکوت جواب بهتری است.

جذب سرخیو راموس؟ ما انتظار نداشتیم راموس چهار یا پنج ماه دور از میادین باشد. البته می‌دانستیم که او از فصل گذشته مصدوم بود و ما باید این موضوع را مدیریت کنیم، اما کمی هم شگفت زده شدیم. پس کمی تنش وجود داشت، اما راموس حالا در مسیر درستی قرار دارد و حضور او در نیم فصل دوم در کنار ما بسیار مهم خواهد بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koemv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 راموس: پاریس بهترین مکان برای دنبال کردن آرزوهایم است