تاریخ انتشار: 1400/10/02 03:37
کد خبر: 28274

صعود چلسی با حذف برنتفورد در حضور قدوس/ تاتنهام دربی لندن را برد و به مرحله بعد رفت

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس با پیروزی و صعود تیم‌های لندنی چلسی و تاتنهام دنبال شد.
صعود چلسی با حذف برنتفورد در حضور قدوس/ تاتنهام دربی لندن را برد و به مرحله بعد رفت

در دومین شب از مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) سه بازی برگزار شد که نتیجه دو تای آنها در وقت‌های معمول مشخص شد و دیگری در ضربات پنالتی.

تیم چلسی که میهمان برنتفورد بود میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. یانسون در دقیقه 80 (گل به خودی) و جورجینیو در دقیقه 85 (پنالتی) برای چلسی گلزنی کردند. سامان قدوس هافبک ایرانی تیم فوتبال برنتفورد در دقیقه 73 این بازی به‌عنوان یار تعویضی در میدان حاضر شد.

دیگر تیم شهر لندن یعنی تاتنهام هم در مصاف خانگی با رقیب همشهری خود وستهام با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. برگوین در دقیقه 29 و لوکاس مورا در دقیقه 34 گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند و بوون در دقیقه 32 تنها گل وستهام را زد.

در آخرین و پرگل‌ترین بازی هم که در ورزشگاه آنفیلد میان تیم‌های لیورپول و لسترسیتی برگزار شد، لیورپولی‌ها پس از تساوی 3 - 3 در وقت‌های معمول در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسیدند.

در جریان بازی جیمی واردی در دقایق 9 و 13 و جیمز مدیسون در دقیقه 33 برای لسترسیتی گلزنی کردند. گل‌های لیورپول را هم چمبرلین در دقیقه 19، ژوتا در دقیقه 68 و مینامینو در دقیقه 5+90 به ثمر رساندند. در ضربات پنالتی هم در حالی که دو بازیکن لسترسیتی ضربات چهارم و ششم این تیم را به هدر دادند، همه بازیکنان لیورپول به جز مینامینو (زننده ضربه پنجم) توپ را وارد دروازه حریف کردند. به این ترتیب قرمزپوشان مرسی‌ساید در ضربات پنالتی با نتیجه 5 به 4 روباه‌ها را شکست دادند و به همراه چلسی و تاتنهام راهی مرحله نیمه نهایی شدند. پیش از این هم تیم آرسنال به‌عنوان اولین تیم راهی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dqdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دلخوری ستاره آلمانی؛ چلسی پیشنهاد را بالا نمی‌برد