تاریخ انتشار: 1400/10/11 23:21
لئون گورتزکا:
کد خبر: 27772

تمدید قراردادم هیچ ربطی به پول نداشت!

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، می‌گوید بحث ها در مورد تمید قرار داد او با این تیم هیچ ارتباطی با مسائل مالی نداشته است.

تمدید قراردادم هیچ ربطی به پول نداشت!

لئون گورتزکا یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ طی فصول اخیر بوده و در موفقیت‌های این تیم نقش مهمی ایفا کرده است. این ستاره ملی پوش آلمانی حالا در مصاحبه ای درباره مسائل مختلف حرف زده است.

گورتزکا گفت: "ما می خواهیم موفق ترین دوره ای که بایرن تا به حال داشته است را ادامه دهیم. ما قبلاً یک عنوان جام حذفی را از دست داده ایم و این مرا بسیار آزار داد اما در عین حال به ما انگیزه داده است. بازی کردن برای عناوین در این سطح، و با دوستان خود و نه فقط با هم تیمی های فوتبال، این چیزی است که شما نمی‌توانید با هیچ پولی در این دنیا معاوضه اش کنید."

لئون گورتزکا چندی پیش و پس از کش و قوس‌های فراوان قرارداد خود با بایرن‌مونیخ را تمدید کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری این بازیکن را متهم کرده بودند که به خاطر پول برای تمدید با بایرن مقاومت داشته است. او در این باره گفت: "مطمئناً چیزهای مهمتری از پول وجود دارد. وقتی مردم می گویند که مذاکرات تمدید قرارداد تماماً در مورد کسب آخرین یورو است، اغلب تصویر اشتباهی دریافت می کنند. پول دلیل اصلی تمدید نیست."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rqzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هفته شانزدهم بوندس لیگا| جشنواره گل بایرن مونیخ با درخشش گنابری و لواندوفسکی