تاریخ انتشار: 1400/10/13 03:46
روز به روز بهتر می‌شویم
کد خبر: 27717

ژاوی: با هفده غایب، این یک پیروزی تاریخی بود

سرمربی بارسلونا از نمایش خوب تیمش تمجید کرد و تاکید داشت که بارسا بهتر و بهتر خواهد شد.
ژاوی: با هفده غایب، این یک پیروزی تاریخی بود

از چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لالیگا، امشب تیم‌های بارسلونا و مایورکا در ورزشگاه مایورکا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 0-1 بارسا به پایان رسید.

 

تنها گل این بازی را لوک دیانگ در دقیقه 45 به ثمر رساند تا کاتالان‌‌ها در اولین بازی خود در سال 2022 موفق به کسب سه امتیاز شوند.

بارسلونا در حالی این بازی را برد که 10 بازیکنش به دلیل ابتلا به کرونا و چند بازیکن دیگر به دلیل ناآمادگی قادر به حضور در میدان نبودند و به همین دلیل هم ژاوی هرناندز سرمربی تیم از تعدادی از بازیکنان تیم دوم باشگاه مانند ژوتگلا، آخوماچ، نیکو گونزالس، آلوارو سانس استانیسلائو پدرولا استفاده کرد.

 

بارسا با کسب هشتمین برد فصل خود 31 امتیازی شد و به رده پنجم جدول لالیگا صعود کرد. این اولین برد خارج از خانه کاتالان‌ها از زمان پیروزی 1-3 آنها مقابل ویارئال در روز ششم آذر بود.

 

ژاوی در نشست خبری پس از بازی گفت :« سه امتیاز طلایی کسب کردیم. با توجه به شرایطی که داشتیم و تعداد زیاد بیماران و مصدومان، توانستیم برنده شویم. این یک پیروزی تیمی بود. توانستیم فشار حریف در دقایق پایانی را تحمل کرده و برتری را حفظ کنیم. سه امتیاز امشب نتیجه اتحاد و صمیمیت گروه بود. ما مثل یک خانواده ایم. نیمه اول عالی کار کردیم و شخصیت تیمی مان را نشان دادیم. تیم را با انگیزه برای حرکت رو به جلو می بینم.»

 

بارسلونا

 

ژاوی ادامه داد:« در ترکیب بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند. معتقدم بازی امشب باید لغو می شد ولی به تیمم افتخار می کنم. نمایش تراشتگن هم استثنایی بود و با واکنش خوبش اجازه داد سه امتیاز را حفظ کنیم. او به چنین بازی ای نیاز داشت. مارک دروازه بان بزرگی است و امشب ناجی ما شد.»

 

درخشش جوانان:« جوانانی که وارد ترکیب شده اند به ما بسیار کمک کرده اند و کاملا از آنها راضی هستم. معتقدم باید بیشتر از بازیکنان اآادمی استفاده کرد و این کار را انجام خواهم داد. ذهنیت تیم درست است و ما برای ادامه فصل آماده ایم. این سه امتیاز اجازه خواهد داد تا همچنان امیدوار به ادامه فصل باقی بمانیم.

بارسلونا

 

امشب نیازی به صحبت از غایبان نیست بلکه باید تلاش بازیکنانی که در زمین بودند را ستود. باید به مسائل مثبتی چون نمایش مان در نیمه اول یا مهار تراشتگن پرداخت. امشب کلین شیت هم کردیم و با توجه با 17 غایبی که داشتیم، می توان بگویم که بردی تاریخی کسب کردیم. در روزی که از شش تیم بالای جدول فقط اتلتیکو پیروز شد، ارزش این پیروزی بیشتر خودش را نشان می دهد. هنوز در نیم فصل هستیم و راه درازی باقیمانده است. بارسا از این بهتر خواهد شد و تردید نداشته باشید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qd6d8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش احساسی ژاوی به جدایی مسی از بارسلونا
حیف شد، او می خواست بماند

بارسا و احتمال جذب بازیکنی که تصورش هم نمی‌کنید
نتو می‌رود، گلر مقدونیه‌ای می‌آید