تاریخ انتشار: 1400/10/17 00:03
کد خبر: 27550

تاتنهام باید به کونته زمان بدهد تا بهترین نتیجه را بگیرد

اشلی کول، بازیکن سابق چلسی، معتقد است که آنتونیو کونته نیاز به زمان دارد تا موفقیتش در چلسی و اینتر را در تاتنهام تکرار کند.
تاتنهام باید به کونته زمان بدهد تا بهترین نتیجه را بگیرد

کونته پس از شکست 0-2 تیمش برابر چلسی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه اظهارنظری صادقانه انجام داده و مدعی شده که تاتنهام تیمی معمولی است.

این اولین شکست کونته در رقابت‌های داخلی انگلیس از زمان حضورش روی نیمکت تاتنهام در ماه نوامبر بوده است.

اما کول تاکید دارد که تاتنهام فاصله زیادی با باشگاه‌های برتر لیگ انگلیس دارد و شاید  تکرار موفقیت‌های قبلی برای او در این تیم دشوار باشد.

این بازیکن سابق چلسی به اسکای اسپورت گفت:« تاتنهام از نظر فردی از چلسی عقب است. کونته به تمرین زیاد و زمان امیدوار است. هر سرمربی همین را می‌خواهد و من کاملا موافق هستم که اگر هواداران و مدیران این باشگاه می‌خواهند بهترین عملکرد را از کونته ببینند باید به او زمان و شانس لازم را بدهند.»

کول درباره کارنامه درخشان کونته اضافه کرد:« ما عملکرد او را در اینتر و چلسی دیدیم. وقتی چیزهایی که لازم دارد در اختیارش قرار بگیرد، می‌تواند موفق عمل کند. نمی‌دانم که آیا قادر به انجام این کارها در تاتنهام هم هست یا نه اما او به زمان نیاز دارد چون سطح این تیم با چلسی، لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال یکی نیست و هنوز با این تیم‌ها فاصله دارد.»

تاتنهام از زمان حضور کونته در این تیم شرایط بهتری را تجربه کرده است. این تیم در حال حاضر با 33 امتیاز از 18 بازی بالاتر از منچستریونایتد در جایگاه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qrje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تاتنهام: فردا شب احساساتی خواهم شد!