تاریخ انتشار: 1400/10/19 20:57
کد خبر: 27422

پی‌اس‌جی- امباپه؛ این داستان هنوز تمام نشده است

منبع فرانسوی Le Parisien مدعی شد پاری‌سن ژرمن هنوز تمام امید خود را برای تمدید قرارداد با کیلیان امباپه از دست نداده است.
پی‌اس‌جی- امباپه؛ این داستان هنوز تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که کیلیان امباپه تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت و حتی گفته شد که باشگاه اسپانیایی پیشنهاد 200 میلیون یورویی نیز برای جذب این بازیکن به پاری سن ژرمن ارائه داده اما نهایتا PSG کوتاه نیامد تا انتقال او به سانتیاگو برنابئو به تعویق بیفتد.

 

در واقع پاری سن ژرمن امیدوار بود که در یک سال پایانی قرارداد کیلیان امباپه این بازیکن را راضی به تمدید کند اما همانطور که انتظار می رفت او تا به اینجا نیز هیچ تمایلی به ماندن در پارک دو پرنس نشان نداده است. البته امباپه اخیراً در مصاحبه خود تاکید کرد که تنها روی موفقیت پاری سن ژرمن در این فصل تمرکز کرده و در ژانویه راهی رئال نخواهد شد اما در عین حال هیچ چراغ سبزی نیز برای تمدید با تیم فرانسوی نشان نداد.

سال نو میلادی چند روز پیش آغاز شد و کیلیان امباپه حالا می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود. در واقع گفته می شود که او به زودی پیش قراردادی با رئال مادرید به امضا خواهد رساند و نهایتاً در تابستان به شکل رایگان به این تیم ملحق می‌شود. با این حال Le Parisien ادعای متفاوتی را مطرح کرده و مدعی شده که کیلیان امباپه با از حضور در پاری‌سن ژرمن کاملا خوشحال است و این موضوع باعث شده که باشگاه فرانسوی همچنان به تمدید قرارداد با او امیدوار باشد. بر اساس این گزارش سران PSG قصد دارن طی هفته‌های آتی مذاکرات فشرده تری را با این بازیکن انجام داده تا شاید او را حداقل راضی به تمدید قرارداد کوتاه مدت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8lbb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




آنچلوتی: رویای هر مربی، داشتن امباپه و هالند است/در ذهن هازارد نیستم