تاریخ انتشار: 1400/10/24 15:15
کد خبر: 27187

افشای یک راز جالب درباره تصمیم‌عجیب ژوزه مورینیو

کوریره دلو اسپرت فاش کرد که چرا هیچ کس اجازه حضور در تمرینات رم را ندارد.
 افشای یک راز جالب درباره تصمیم‌عجیب ژوزه مورینیو

هدف رم تحت هدایت ژوزه مورینیو در این فصل از رقابت‌ها کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است اما قطعا آنها کار دشواری پیش رو خواهند داشت چرا که در این مقطع از فصل جالوروسی با 9 امتیاز کم تر نسبت به تیم چهارم جدول یعنی آتالانتا در رده هفتم قرار گرفته است.

رم در بازی ابتدای هفته خود این فرصت را داشت که به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند اما آنها در این مسابقه که با نتیجه 3-1 هم از حریف خود پیش افتاده بودند نهایتاً کار را 4-3 واگذار کردند. رم یکشنبه شب در بازی بعدی خود به مصاف کالیاری خواهد رفت و برای امیدواری به ادامه فصل به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم دارد.

اما حالا کوریره دلو اسپورت یک راز جالب توجه را در رابطه با ژوزه مورینیو فاش کرده است. این نشریه گزارش می دهد که مورینیو زمانی که روزنامه نگاران از تغییرات تاکتیکی او برای بازی مقابل ونزیا در دسامبر مطلع شدند به قدری عصبانی بود که اکنون هیچ کس اجازه ندارد تمرینات جالوروسی را از نزدیک تماشا کند. مورینیو در ونیز به دفاع سه نفره روی آورد، جایی که رم یکی از 9 شکست خود را در این فصل را تجربه کرد. از آن به بعد بود که تمرینات رم پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oao5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مورینیو:از تلاش بازیکنان رضایت کامل دارم