تاریخ انتشار: 1400/10/26 00:02
کد خبر: 27123

کریم بنزما: کریس رونالدو مانع درخشش من نبود

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید مشکلی با دوران بازی در کنار کریستیانو رونالدو ندارد.
کریم بنزما: کریس رونالدو مانع درخشش من نبود

کریستیانو رونالدو و کریم بنزما هر دو در تابستان سال 2009 راهی رئال مادرید شده و مجموعا طی هشت سال 752 گل به ثمر رساندند که آمار خیره کننده ای محسوب می شود. کریم بنزما از زمان جدایی رونالدو در سال 2018 نقش محوری تری در رئال مادرید پیدا کرده و به بهترین گلزن این تیم تبدیل شده است. حالا او در مصاحبه ای به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته و دوران حضور در کنار این بازیکن را شیرین توصیف کرده است.

کریم بنزما گفت: "من معاون یا دستیار کریستیانو رونالدو نبودم و اینگونه نبود که همیشه به خود بگویم باید توپ را به او پاس بدهی. من خوب بازی می‌کردم، اما رونالدو در هر بازی دو بار موفق به گلزنی می شد. این حقیقت بود و شما نمی توانستید کاری در این مورد انجام دهید. از زمانی که رونالدو به یوونتوس رفت، من  کار را به روش خودم پیش می برم و شرایط به خوبی پیش می رود. من مانند کریستیانو رونالدو بازی نمی کنم و البته سبک بازی او نیز مانند کریم بنزما نیست.

رونالدو مانع درخشش من نبود. ما در بازی های زیادی کنار هم پیروز شدیم و من از شرایط خیلی لذت می بردم. این طرز تفکر دیگر خیلی فردگرا می شود. من عناوین زیادی کنار رونالدو فتح کردم و ما لیگ قهرمانان موفق شده و جام های زیادی به ارمغان آوردیم. نمی دانم چند گل به ثمر رساندیم، اما من در کنار گرت بیل بخشی از آن مثلث جادویی بوده و لحظات بسیار خوبی داشتیم، پس من هیچ چیز بدی در این میان نمی بینم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9nkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام بنزما برای هواداران رئال مادرید