تاریخ انتشار: 1400/11/14 13:59
کد خبر: 26333

منچسترسیتی آماده جذب هالند با دستمزدی قابل‌ توجه

باشگاه منچسترسیتی خود را برای به خدمت گرفتن مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند آماده می‌کند.
منچسترسیتی آماده جذب هالند با دستمزدی قابل‌ توجه

ارلینگ هالند با وجود اینکه تا سال 2024 با بوروسیا دورتموند قرارداد دارد، به خاطر وجود بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش که در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن دارد، احتمالا در پایان این فصل از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد. از باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مشتریان اصلی این مهاجم نروژی یاد شده است اما به نظر می‌رسد قهرمان انگلیس برنامه خاصی برای جذب این بازیکن دارد.

بر اساس گزارش سایت اسپانیایی «تودوفیچاخس»؛ مدیران باشگاه منچسرسیتی خود را آماده ارائه پیشنهادی 5 ساله با دستمزد سالیانه 20 میلیون پوند به هالند 21 ساله می‌کنند. در صورتی که این مهاجم نروژی پیشنهاد منچسترسیتی را قبول کند، تبدیل به یکی از بازیکنانی خواهد شد که در لیگ برتر انگلیس بیشترین دستمزد دریافتی را دارند.

هالند با قبول این پیشنهاد به طور مشترک با کوین‌ دی‌بروینه در صدر لیست بازیکنان منچسترسیتی با بیشترین دستمزد دریافتی قرار خواهد گرفت. در صورت رقم خوردن این انتقال،  تنها کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد است که بیشترین دستمزد دریافتی را نسبت به این دو بازیکن در لیگ برتر خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdn59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیونل مسی نه، سیتی در مسیر جذب یک ستاره بزرگ (عکس)
ستاره نروژی در راه لیگ برتر؛