تاریخ انتشار: 1400/11/18 02:13
پس از بازنشستگی در پایان فصل
کد خبر: 26178

تصمیم نهایی مارسلو، کاپیتان رئال مدل می‌شود!

مارسلو ستاره برزیلی رئال مادرید قصد دارد در انتهای فصل از فوتبال خداحافظی کند.
تصمیم نهایی مارسلو، کاپیتان رئال مدل می‌شود!

مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال از ژانویه 2007 در عضویت این باشگاه قرار دارد ولی افسانه او در رئال رو به پایان است.

رئال تمایلی برای تمدید با مارسلو ندارد؛ بازیکنی که از دو سال پیش دیگر فروغ گذشته را از دست داده و تبدیل به یک نیمکت نشین شده است. مصدومیت های هر از چند گاه مارسلو نیز او را از یک روند باثبات به دور کرده و دیگر فرم سابق خود را از دست داده است.

مارسلو قرار بود در تابستان اخیر از رئال جدا شود ولی ترجیح داد تا پایان قراردادش بماند و مقصد بعدی او احتمالا تیمی در فوتبال برزیل خواهد بود.

در حالی که گفته می شد او در پایان فصل و با خداحافظی از رئال به فوتبال برزیل بازخواهد گشت تا پیراهن فلومیننزه را به تن کند، امشب پاکو گومز، خبرنگار کادنا کوپه فاش ساخت که کاپیتان رئال در پایان فصل بازنشسته می شود و قصد دارد وارد حرفه مدلینگ لباس زیر شود. البته مارسلو پیش از این دوست دارد یک جام دیگر نیز با رئال کسب کند تا بالاتر از پاکو خنتو و به تنهایی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال شود. مارسلو و خنتو هر دو با 23 جام در رئال پرافتخارترین بازیکن هستند.

01689342

رئال پس از کنار رفتن از کوپا دل ری تنها در لالیگا و لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد. در لالیگا رئال فعلا با 3 امتیاز بالاتر از سویا صدرنشین است.

آخرین جامی که مارسلو با پیراهن رئال کسب کرده، سوپرکاپ اسپانیاست که ماه قبل با پیروزی بر بیلبائو در فینال به دست آمد. او امروز از این جام در برنابئو و پیش از بازی با گرانادا رونمایی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byg98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت ۳ جلسه‌ای مارسلو از همراهی رئال مادرید

رسمی؛ مارسلو پرافتخارترین بازیکن رئال شد
با عبور از راموس و برابر با خنتو