تاریخ انتشار: 1400/11/18 02:37
چهار 120 دقیقه در دو هفته؛
کد خبر: 26176

رکورد جالب مصر؛ دیدار در وقت اضافه (عکس)

شاگردان کی روش در چهارمین بازی متوالی شان کار را به وقت های اضافه کشاندند.
رکورد جالب مصر؛ دیدار در وقت اضافه (عکس)

تیم های مصر و سنگال امشب برگزار کننده دیدار پایانی جام ملت های افریقا 2022 هستند؛ تقابل دو تیم در پایان 90 دقیقه بدون گل به پایان رسید تا برای تعیین تیم برنده، کار به وقت های اضافه کشیده شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان کارلوس کی روش هیچ کدام از سه بازی قبلی شان در مرحله حذفی جام ملت های افریقا را نیز در پایان نود دقیقه پیروز نشده بودند و اینک در دیدار پایانی هم به همان روال سه بازی قبل کار را به وقت های اضافه کشاندند.

 

به این ترتیب، برای چهارمین بازی متوالی طی دو هفته اخیر، تیم ملی مصر باید 120 دقیقه (30 دقیقه بیشتر از حد معمول) بازی کند و این فشار زیادی روی بازیکنانش وارد کرده است؛ بازیکنانی که با 120دقیقه بازی اضافه تر قطعا با خستگی بیشتری به تیم های باشگاهی شان اضافه خواهند شد.

مصر در مرحله یک هشتم نهایی بعد از تساوی بدون گل مقابل ساحل عاج، در ضربات پنالتی 5-4 پیروز شد. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی بعد از تساوی یک بر یک مقابل مراکش، با گل دقیقه 100 ترزگه در وقت های اضافه پیروز شد و در مرحله نیمه نهایی هم بعد از تساوی بدون گل مقابل کامرون، در ضربات پنالتی سه بر یک پیروز شده و راهی فینال شد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399z8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن ضارب کی روش شانس آورد