تاریخ انتشار: 1400/11/19 20:27
کد خبر: 26105

نتیجه درخشش لژیونر ایرانی؛ حضور ثابت در بازی بزرگ

تیم سانتا کلارا که محمد محبی را در اختیار دارد در هفته بیست و سوم لیگ برتر پرتغال میهمان تیم بنفیکا است.
نتیجه درخشش لژیونر ایرانی؛ حضور ثابت در بازی بزرگ

یکی دو هفته پیش این دو تیم در چارچوب نیمه‌نهایی لیگ کاپ به مصاف هم رفتند که تیم سانتا کلارا با نتیجه دو بر یک نتیجه را واگذار کرد. سانتا کلارا در این بازی همانند آخرین دیدار خود در لیگ برتر در برابر ویسنته که با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت بازیکن اخراجی دارد. محمد محبی در بازی با بنفیکا به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد اما به‌خاطر ده‌نفره شدن تیمش نتوانست کار خاصی انجام دهد و درنهایت سانتا کلارا نیمه‌نهایی لیگ کاپ پرتغال را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.

اما به‌ نظر می‌رسد محمد محبی در هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال و در بازی با بنفیکا که روز ۲۳ بهمن برگزار می‌شود شانس زیاد برای حضور در ترکیب اصلی تیم سانتاکلارا خواهد داشت. جالب است بدانید مدیرعامل باشگاه سانتاکلارا از بازگشت دوباره محمد محبی به ترکیب تیمش خوشحال است و حتی صراحتاً اعلام کرده استراتژی او درمورد محمد محبی فروش او در آینده به یکی از تیم‌های پورتو، بنفیکا یا اسپورتینگ است.

 با توجه به حمایت مدیر عامل باشگاه سانتاکلارا از محمد محبی و اینکه این بازیکن در هفته‌های اخیر نمایش خوبی در چارچوب در ترکیب این تیم داشته شانس بازی او در برابر بنفیکا زیاد است. محمد محبی بعد از بازگشت به ترکیب تیم سانتاکلارا در هفته نوزدهم زننده دو گل برای این تیم بوده است.

او مدت طولانی را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر را از دست داد اما به‌تازگی با رهایی از بند مصدومیت به ترکیب تیم سانتاکلارا برگشته و ارائه‌گر بازی‌های خوبی برای این تیم بوده‌است. گل‌زنی محمد محبی در بازی با بنفیکا بدون شک مسیر تازه‌ای را برای او در فوتبال پرتغال باز خواهد کرد و این شاید منجر به ترانسفر این بازیکن ایرانی در ابتدای فصل آینده به باشگاه بنفیکا شود.

قطعا مدیرعامل باشگاه سانتاکلارا در گفتگو با همتای خود در باشگاه بنفیکا از او خواهد خواست که روی این بازیکن ایرانی زوم کند و عملکردش را در بازی مورد اشاره مورد ارزیابی قرار دهد چرا که یکی از استراتژی‌های مدیرعامل باشگاه فروش محمد محبی به باشگاه بنفیکا است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayewk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر پرتغال| پیروزی پورتو با حضور ۲۵ دقیقه‌ای طارمی