تاریخ انتشار: 1400/11/28 11:31
کد خبر: 25736

لیورپول هم ما را تنبیه کرد!

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر، می گوید این تیم عملکرد خوبی مقابل لیورپول داشته و شایسته شکست نبوده است.
لیورپول هم ما را تنبیه کرد!

اگرچه اینتر در بازی شب گذشته خود برابر لیورپول عملکرد خوبی ارائه داد و چندین موقعیت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما نتوانست از فرصت های خود استفاده کند و نهایتاً با دو گل کار را واگذار کرد؛ موضوعی که باعث شد کار شاگردان سیمونه اینزاگی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا بسیار دشوار شود.

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر، بعد از شکست این تیم مقابل لیورپول گفت: "ما در طول بازی کاملاً مسلط بودیم و دیدیم که اینتر می تواند مقابل حریفی بازی کند. آن کاری که باید و از قبل خود را برایش آماده کرده بودیم را انجام دادیم. درست مثل بازی مقابل رئال مادرید بود، اگر توپ را وارد دروازه نکنی، دیر یا زود این باشگاه‌های بزرگ تو را تنبیه می‌کنند و این دقیقا همان چیزی است که دوباره اتفاق افتاد."

گفتنی است این موضوعی تکراری برای اینتر در لیگ قهرمانان این فصل بوده است، به خصوص بازی در سن سیرو. آنها در بازی افتتاحیه در 15 سپتامبر موقعیت‌های زیادی برابر رئال مادرید ایجاد کردند، اما در آخرین دقیقه با گل رودریگو 1-0 شکست خوردند. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا شاگردان سیمونه اینزاگی در بازی برگشت که در آنفیلد برگزار می‌شود می‌توانند شرایط را تغییر دهند یا در همین مرحله از رقابت ها حذف می شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5ek8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع اینتر قصد جدایی ندارد