تاریخ انتشار: 1400/12/05 11:12
کد خبر: 25408

کنعانی‌زادگان: از آلمان پیشنهاد داشتم

بازیکن ایرانی الاهلی سطح لیگ قطر را بسیار خوب توصیف کرد. او تاکید کرد که قطر جام جهانی بسیار خوبی را برگزار خواهد کرد.
کنعانی‌زادگان: از آلمان پیشنهاد داشتم

محمد حسین کنعانی‌زادگان بعد از درخشش در پرسپولیس راهی لیگ ستارگان قطر شد تا پیراهن الاهلی را بر تن کند. او در گفت و گویی که با روزنامه الوطن قطر داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

- ابتدا درباره نتایج تیم در فصل جاری صحبت کنید؟

نتایج خوبی کسب کرده ایم. البته می توانستیم بهتر از این هم باشیم. در بسیاری از بازی ها فرصت پیروزی یا حتی تساوی داشتیم که از دست دادیم. به هر حال فوتبال است و اگر تمرکز نداشته باشید موفق نخواهید شد. الاهلی در چند دیدار اصلا مستحق شکست نبود.

- یعنی شما از عملکرد تیم راضی هستید؟

ما فوتبال گروهی خوبی را به نمایش گذاشته ایم و با شرایط و تغییرات کنار آمده ایم. الاهلی شایسته حضور در بین تیم های بالای جدول بوده است. در فوتبال شانس هم نقش دارد اما باید برای موفقیت تلاش کرد. ما همواره به جلو فکر می کنیم و به دنبال پیشرفت هستیم.

- سطح لیگ قطر را چگونه دیده‌ای؟

به صراحت بگویم که قبل از آمدن به لیگ قطر هرگز پیش بینی نمی کردم که این همه پیشرفت را ببینم. سطح فنی به طور کلی خوب است. اینجا رقابت بسیار بالاست و بازی های قوی را دیده ایم و این باعث شده که سطح فنی بالا باشد. بعد از قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ نگاه ها معطوف به این کشور شد. تیم های قطری در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب ظاهر شده اند و به نظرم لیگ قطر جزو سه لیگ برتر آسیاست.

- درباره قهرمانی السد چه نظری دارید؟

السد از ابتدای فصل تاکنون مقتدرانه ظاهر شد. بیشتر بازی ها نزدیک به هم است به استثنای بازی های السد چرا که سطح این تیم از همه تیم ها بالاتر است. من السد را بهترین تیم می بینم نه تنها در لیگ قطر بلکه در آسیا چرا که همه شرایط را برای رقابت در داخل و خارج قطر دارد.

- چگونه الاهلی را انتخاب کردی؟

قبل از پیوستن به الاهلی پیشنهادهایی از لیگ های اروپایی از جمله آلمان داشتم و با این حال تصمیم گرفتم راهی الاهلی شوم و اکنون از این تصمیم خود پشیمان نیستم چرا که قطر میزبان جام جهانی است و در کانون توجه ها قرار دارد.

- درباره دیدار اخیر برابر السد و اخراجت صحبت کن.

ابتدا می خواهم یک چیز مهم را بیان کنم و آن اینکه من اصلا به داور چیزی نگفتم. فقط می خواستم به او بگویم که عمدا توپ را لمس نکردم. من اصلا مستحق اخراج نبودم. کارت زرد کافی بود. می خواستم به داور این توضیحات را بدهم که هم تیمی‌هایم اجازه ندادند. داور به من ظلم کرد و اصلا مستحق اخراج نبودم.

- آمادگی قطر برای جام جهانی را چگونه می‌بینید؟

به صراحت می‌گویم که قطر با یک جام جهانی خوب جهانیان را به وجد خواهد آورد. ورزشگاه های قطر از بهترین ها در جهان هستند. اطمینان دارم که قطر جام جهانی خوبی را برگزار خواهد کرد و در این زمینه موفق خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ek6g9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی الاهلی در شب گلزنی کنعانی زادگان