تاریخ انتشار: 1395/08/15 22:47
کد خبر: 250735

پیش بازی سوانسی-منچستریونایتد

شاگردان ژوزه مورینیو کار آسانی برابر سوانزی سیتی نخواهند داشت.
پیش بازی سوانسی-منچستریونایتد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در روز دوم از هفته یازدهم لیگ برتر انگلستان در فصل 17-2016، عصر یکشنبه 16 آبان 1395 تیم سوانزی در ورزشگاه لیبرتی، از ساعت 18:30 به وقت تهران پذیرای منچستریونایتد خواهد بود.

ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

سوانزی سیتی:

قوهای ولزی حال و روز خوشی ندارند. آن ها 9 بازی است که طعم برد را نچشیده اند و البته در این بین 7 بار متحمل شکست شده اند. تنها پیروزی آن ها به برد روز نخست فصل جدید برابر برنلی باز می گردد و حالا که باب بردلی جانشین فرانچسکو گیدولین روی نیمکت این تیم شده است، هنوز نتوانسته تغییری در شرایط سفیدپوشان پدید بیاورد.

چیزی که می تواند موجب امیدواری طرفداران سوانزی شود، این است که تیم آن ها دو بازی خانگی اخیرش برابر منچستریونایتد را با نتیجه 2-1 پیروز شده است و البته فرم این روزهای شیاطین سرخ، تکرار این نتیجه را چندان عجیب هم نخواهد کرد.

ناتان دایر یقینا به بازی یکشنبه نمی رسد، جفرسون مونترو کماکان باید منتظر بماند و البته مصدومیت دوشنبه گذشته کایل ناتن در جریان شکست 3-1 برابر استوک سیتی موجب خواهد شد تا آنخل رانخل اسپانیایی به ترکیب اصلی برسد.

منچستریونایتد:

با گذشت ده هفته از رقابت های لیگ برتر، شیاطین سرخ آنقدری با صدر جدول فاصله دارند که بدانند باید هر چه سریع تر این اختلاف معنادار را کاهش دهند. شکست برابر فنرباحچه روحیه شاگردان مورینیو را اگر نکشته باشد، به نفس نفس انداخته است و آن ها باید در بازی فردا پیروز شوند.

منچستریونایتد چهار بازی است که در لیگ برتر انگلستان پیروز نشده و با توجه به مصدومیت آنتونیو والنسیا و اریک بایی، خط دفاعی شکننده ای را در اختیار دارد. انتظار نمی رود پل پوگبا و کریس اسمالینگ در بازی پیش رو به میدان بروند ولی فیل جونز که با تیمش به استانبول هم سفر کرده بود، کم کم می تواند بار دیگر وارد مستطیل سبز شود. 

البته محرومیت هررا را به دلیل دریافت کارت زرد دوم و اخراج برابر برنلی نباید فراموش کرد؛ غیبت او و پوگبا می تواند اوضاع در میانه میدان را هم برای سرخپوشان دشوار سازد. به کارگیری از زوج کریک و فلینی در مرکز زمین برای بازی با سوانزی، می تواند آرزوی هافبک های تند و تیز سوانزی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klqxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت کامل مورینیو از مهاجمش