تاریخ انتشار: 1401/01/01 23:47
کد خبر: 24345

لوکاکو: کریس رونالدو من را به سطح متفاوتی رساند

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی، کریستیانو رونالدو را یکی از سه بازیکن برتر تاریخ می‌داند.
لوکاکو: کریس رونالدو من را به سطح متفاوتی رساند

 روملو لوکاکو در فصل 21-2020 رقابت‌های سری‌آ به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد. مهاجم بلژیکی فصل گذشته بهترین گلزن اینتر بود و نقشی کلیدی در قهرمانی این تیم در رقابت های سری آ ایفا کرد. با این حال لوکاکو در تابستان تصمیم جدایی از نراتزوری گرفت و به چلسی پیوست اما او هرگز نتوانسته تا به اینجا روزهای خوبی را در جمع آبی‌های لندن سپری کند.

روملو لوکاکو در جدیدترین مصاحبه خود درباره دوران حضور در اینتر گفت: "باشگاه اینتر همیشه از ما حمایت می کرد و همینطور هوادارانی که می خواهم از آنها تشکر کنم. جلوتر بودن از کریستیانو رونالدو چیزی است که هر روز اتفاق نمی افتد. از نظر من او یکی از سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال است. او همچنین مرا به سطح متفاوتی رساند زیرا کارهای بزرگی انجام می‌دهد.

من واقعاً خوشحالم که فصل گذشته در لیست برترین‌های سری آ قرار گرفتم.  می خواهم از تیمی که کمک زیادی به من کردند، مربی و کادرش تشکر کنم.  این دستاورد تیم بود و این یک افتخار است که در جمع 11 بازیکن برتر قرار گرفتم. رویای من در دوران کودکی بازی در سری آ بود و تمام تلاشم را برای رسیدن به آن انجام دادم."

لوکاکو در ادامه گفت: " این باعث افتخار است که به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شدم. این چیزی است که بدون کمک تیم نمی توانستم به آن برسم. آنها به من کمک کردند تا چیزهای بزرگ را درک کنم. ما با هم پیروز شدیم و خیلی پیشرفت کردیم. همه پیشرفت کردند و مربی همیشه به ما نزدیک بود. این جایزه به من اعتماد به نفس زیادی برای آینده می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqy9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گری نویل:رونالدو باید بپذیرد که نمی‌تواند هر هفته بازی کند

کریس رونالدو امروز 400 میلیونی شد (عکس)
رکوردشکنی در اینستاگرام؛