تاریخ انتشار: 1401/01/01 23:52
کد خبر: 24344

تعویض‌ معنادار؛ نیمار نزدیک به درهای خروج PSG

هرچه به تابستان نزدیک می‌شویم احتمال جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن نیز افزایش پیدا می‌کند.
تعویض‌ معنادار؛ نیمار نزدیک به درهای خروج PSG

در ابتدای فصل موضع مائوریسیو پوچتینو درباره سه ستاره خط حمله خود یعنی لیونل مسی نیمار و کیلیان امباپه کاملا قاطع بود. سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در آن زمان تاکید کرد که هیچ دلیلی برای تعویض این سه بازیکن وجود ندارد چرا که آنها هر لحظه می‌توانند تفاوت‌ها را رقم بزنند. این مصاحبه در ماه مارس زیر سوال رفت چرا که نیمار در جریان شکست دیروز پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو در لیگ یک فرانسه تعویض شد.

از زمانی که نیمار مصدومیتِ مچ پای خود را پشت سر گذاشت و به میادین بازگشت عملکرد بسیار ناامید کننده‌ای را داشته است. این ستاره برزیلی هنوز به بهترین فرم خود بازنگشته و حتی هفته گذشته در جریان دیدار برابر بوردو تماشاگران حاضر در پارک دو پرنس به شدت او را هو کردند.

اکیپ در این‌باره گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که نیمار بعد از تعویض در بازی دیروز برابر موناکو کاملا ناامید و ناراحت بوده و حتی به مائوریسیو پوچتینو نگاه هم نکرده است. او همچنین بعد از تعویض با چهره‌ای کاملا جدی و عصبی روی نیمکت دیده می‌شد. در واقع دیروز مشخص شد که نیمار دیگر برای سرمربی پاری‌سن‌ژرمن یک بازیکن غیر قابل جایگزین محسوب نمی‌شود.

آخرین اطلاعات از فرانسه حاکی از آن است که احتمال جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بسیار بالاست. با این حال دستمزد بالای این ستاره برزیلی و همچنین تمدید قرارداد اخیر او با پی‌اس‌جی تا سال 2026 یک معضل بزرگ در راه جدایی‌اش محسوب می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woy8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار شایعه درگیری‌اش با دوناروما را تکذیب کرد + عکس