تاریخ انتشار: 1401/01/04 20:06
کد خبر: 24242

پیروزی شاگردان برانکو مقابل ویتنام

شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ویتنام شدند.
پیروزی شاگردان برانکو مقابل ویتنام

در یکی از دیدارهای هفته نُهم گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، تیم ملی عمان که هدایت آن را برانکو برعهده دارد، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در شهر هانوی مهمان تیم قعرنشین ویتنام بودند.

تیم ملی عمان که پس از دو شکست متوالی در دیدار اخیرش نتیجه ارزشمندی با تساوی مقابل استرالیا کسب کرده و نقش مهمی در عدم راهیابی حریفش به جام جهانی داشت، امروز در مسابقه تشریفاتی برابر ویتنام توانست با ارائه یک نمایش بهتر نسبت به تیم میزبان، صاحب سه امتیاز دیگر شود.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که پیش از این دو پیروزی در دیدارهای دور رفت مقابل ژاپن و ویتنام داشتند، امروز هم توانستند یک برد دیگر در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی کسب کنند تا جایگاهشان در رتبه چهارم جدول گروه B تثبیت شود.

تیم ملی عمان در دقیقه ۶۵ دیدار امروز مقابل ویتنام روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و ضربه سر تماشایی خالد الهاجری موفق شد به گل برسد و با همین تک‌گل صاحب سه امتیاز خارج از خانه در مسابقه امروز شود.

شاگردان برانکو با کسب پیروزی مقابل ویتنام ۱۱ امتیازی شدند و با چهار امتیاز کمتر نسبت به استرالیا رده سومی، در جایگاه چهارم جدول گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی قرار گرفتند که رتبه و امتیازی قابل توجه برای عمانی‌ها به حساب می‌آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2raybb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موضع گیری کاپیتان تیم ملی عمان به گاف برانکو