تاریخ انتشار: 1401/01/05 14:42
کد خبر: 24220

ادعای غیرمنتظره؛ بارسا رقیب رئال در راه جذب امباپه!

اکیپ مدعی شد باشگاه بارسلونا نیز به شکل جدی وارد کورس رقابت برای جذب کیلیان امباپه شده است.
ادعای غیرمنتظره؛ بارسا رقیب رئال در راه جذب امباپه!

 در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که کیلیان امباپه تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت و حتی گفته شد که باشگاه اسپانیایی پیشنهاد 200 میلیون یورویی نیز برای جذب این بازیکن به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داده اما نهایتا PSG کوتاه نیامد تا انتقال او به سانتیاگو برنابئو به تعویق بیفتد.

پاری‌سن‌ژرمن امیدوار بود که در یک سال پایانی قرارداد کیلیان امباپه این بازیکن را راضی به تمدید کند اما همان‌طور که انتظار می‌رفت او تا به اینجا نیز هیچ تمایلی به ماندن در پارک دو پرنس نشان نداده است. البته امباپه بارها تاکید کرد که تنها روی موفقیت پاری‌سن‌ژرمن در این فصل تمرکز کرده اما در عین حال هیچ چراغ سبزی هم برای تمدید با تیم فرانسوی نشان نداده است و بعید هم به نظر می رسد که این اتفاق رخ دهد.

در هفته‌های اخیر گزارش ها حکایت از آن داشته که مذاکرات بین کیلیان امباپه و رئال مادرید وارد فاز جدیدی شده و اصلا بعید نیست که به زودی انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو رسمی شود؛ با این وجود حالا نشریه اکیپ فرانسه یک ادعای جالب‌توجه و البته غیر منتظره را مطرح کرده است.

بر اساس گزارش اکیپ رقیب دیرینه رئال مادرید یعنی بارسلونا نیز به کورس رقابت برای جذب کیلیان امباپه اضافه شده است. باشگاه کاتالانی بر این باور است که می تواند با رئال در این راه رقابت کند و پیشنهاد مناسبی به ستاره فرانسوی ارائه دهد. بر این اساس بارسلونا از جذب ارلینگ هالند کنار کشیده زیرا به خدمت گرفتن این بازیکن هزینه زیادی در بر خواهد داشت و همین موضوع باعث شده که آنها به کورس رقابت برای به خدمت گرفتن امبابه اضافه شوند. اکیپ همچنین مدعی شده که خود کیلیان امباپه نیز بی میل نیست که به پیشنهاد بارسلونا گوش دهد و آن را بررسی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woyod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حبس 6 ماهۀ نیمار در پاریس!