تاریخ انتشار: 1401/01/05 23:08
کد خبر: 24201

جدایی ناجی کلوپ از لیورپول قطعی شد

به نظر می رسد دوران حضور دیویک اوریگی، مهاجم اغلب نیمکت نشین لیورپول در این تیم رو به اتمام است.
جدایی ناجی کلوپ از لیورپول قطعی شد

دیویک اوریگی در سال های اخیر معمولا جای ثابتی در اندیشه های یورگن کلوپ نداشته و اغلب مسابقات لیورپول را از روی نیمکت تماشا کرده است. اما علیرغم این شرایط نیز گل هایی حساس و خاطره انگیز از جمله برابر بارسلونا و تاتنهام در لیگ قهرمانان سال 2019 یا اورتون دو سال قبل از دیویک اوریگی در ذهن هواداران لیورپول باقی مانده است. اما به نظر دوران حضور دیویک اوریگی در این تیم تمام شده و او قطعا در فصل تابستان از لیورپول جدا می شود.

کوریره دلااسپورت مدعی شد قرارداد دیویک اوریگی، بازیکن 26 ساله و بلژیکی مرسی سایدی ها با این تیم در پایان فصل تمام می‌شود و به نظر می رسید مرسی سایدی ها نیز تمایلی به تمدید قرارداد با او ندارد. همچنین با اضافه شدن بازیکنانی مانند دیگو ژوتا و لوییس دیاز در یک سال اخیر، کار او برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دشوارتر از قبل شده است. به نظر می‌رسد باشگاه ایتالیایی میلان با دیویک اوریگی به توافق کامل دست یافته و این مهاجم گلزن از فصل بعد در لیگ ایتالیا توپ خواهد زد.

بر اساس ادعای این نشریه، دیویک اوریگی با قراردادی چهار ساله با دستمزدی به ارزش حدود 3.3 میلیون پوند با روسونری به توافق رسیده است. البته فعلا تنها توافق شفاهی حاصل شده، اما انتظار می رود این روند در چند هفته آینده رسمی و نهایی شود. با افزایش سن و سال مهاجمان باتجربه ای مانند زلاتان و اولیویه ژیرو، جذب یک مهاجم جدی برای میلان الزامی بود و به نظر از ابتدای فصل بعد شاهد حضور دیویک اوریگی در ترکیب این تیم خواهیم بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36emq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صلاح و مانه الگوهای خود را معرفی کردند