تاریخ انتشار: 1401/01/12 14:35
کد خبر: 23944

صلاح آماده پیوستن به بارسلونا

مهاجم مصری سرخپوشان مرسی‌ساید قصد پیوستن به بارسلونا را دارد.
صلاح آماده پیوستن به بارسلونا

محمد صلاح که نتوانست با تیم ملی فوتبال مصر جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2022 قطر را به دست بیاورد، به نظر می‌رسد حالا نظرش را معطوف به ایجاد تغییر در تیم باشگاهی‌اش کرده است. نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد محمد صلاح آماده است تا برای پیوستن به بارسلونا هر کاری را که از دستش ساخته است، انجام دهد.

این مهاجم مصری که در لیگ برتر انگلیس با لیورپول عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داده است، پیش از این نیز شایعه پیوستنش به بارسلونا مطرح بود. او امیدوار است که این انتقال در تابستان پیش رو عملی شود. از آنجایی که قرارداد فعلی‌ وی در تابستان 2023 منقضی خواهد شد، لیورپول در صورت عدم موفقیت در تمدید قراردادش، مجبور به فروش او در تابستان پیش رو خواهد شد.

پیش از این نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید گزارش داده بود؛ مدیران باشگاه بارسلونا در صورت ناکامی در جذب ارلینگ هالند از بوروسیا دوتموند، سراغ به خدمت گرفتن محمد صلاح از لیورپول خواهند رفت، این در حالی است که خود این ستاره مصری هم از این انتقال استقبال می‌کند.

صلاح 29 ساله از سال 2017 در لیورپول عضویت دارد و تاکنون در 239 بازی آمار 153 گل زده و 57 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wopar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژاوی: این یک اشتباه تاریخی است که مسی با بارسا تمدید نکند