تاریخ انتشار: 1401/01/13 17:06
کد خبر: 23888

رئیس بارسا در انتظار تماس لیونل مسی؛ از بازگشت لئو استقبال می کنم

رئیس بارسا خیلی زود اظهارنظر قبلی خود در مورد بازگشت مسی را پس گرفت.
رئیس بارسا در انتظار تماس لیونل مسی؛ از بازگشت لئو استقبال می کنم

لئو مسی تابستان گذشته پس از سال‌ها حضور در بارسلونا از این باشگاه جدا شد و با امضای قراردادی دو ساله با باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست.

با این حال این انتقال مطابق انتظار هیچ یک از طرفین پیش نرفت و این فوق ستاره آرژانتینی نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند و درخشش سابق را در پارک دو پرنس داشته باشد. پی اس جی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید حذف شد و کار به جایی رسید که مسی در ورزشگاه خانگی این تیم از سوی هواداران هو شد.

همین باعث شد که شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت این بازیکن به نوکمپ به گوش برسد. بازیکنانی چون دنی آلوس و پدری نیز این مسئله را مطرح کرده بودند اما پس از مصاجحبه دو روز پیش خوان لاپورتا به نظر می‌رسید که این باشگاه چنین تصمیمی ندارد.

zfw2xzd1

لاپورتا در گفتگو با RAC1 در این باره اظهار داشت:« من هیچ پیامی از طرف مسی یا نزدیکان او درباره احتمال بازگشت به بارسلونا دریافت نکرده‌ام. ما تا به امروز هیچ بحثی درباره چنین موضوعی با هیچکس نداشته‌ایم. من دیگر مانند قبل رابطه نزدیکی با مسی ندارم. جدایی او باعث شد که بیشتر از جنبه ورزشی، از نظر شخصی و خانوادگی احساس بدی داشته باشم.»

رئیس بارسا اما امروز با چرخشی 180 درجه ای از علاقه اش برای بازگشت مسی خبر داد. او به TVE گفت:« اگر مسی برای بازگشت قصد صحبت با من را دارد، از آن استقبال خواهم کرد.»

این در حالی است که در فرانسه معتقدند مسی قصد دارد به قراردادش پایبند بماند و فصل بعد نیز با پیراهن پی اس جی به میدان خواهد رفت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5ged

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جشن و پایکوبی در رختکن بارسلونا؛ فتح برنابئو (عکس)