تاریخ انتشار: 1401/01/17 21:20
کد خبر: 23693

رقم باورنکردنی فسخ قرارداد؛پدیده بارسلونا دست‌نیافتنی می‌شود

بارسلونا قرار است در قرارداد جدید گاوی بند فسخ یک میلیارد یورویی قرار دهد.
رقم باورنکردنی فسخ قرارداد؛پدیده بارسلونا دست‌نیافتنی می‌شود

گاوی در چند ماه گذشته با حضور در ترکیب بارسلونا نشان داده که توانایی‌های بسیاری برای پیشرفت دارد و همین موضوع توجه بسیاری را جلب کرده است.

یوردی کرویف و متئو آلِمانی در مراسم معارفه پیر امریک اوبامیانگ اعلام کردند که هیئت مدیره این باشگاه در حال بررسی شرایط خرید و فروش بازیکنانی است که بتواند تیمی قدرتمند را در فصل آینده در اختیار ژاوی قرار دهد.

همین موضوع ثابت کرد که تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنان درخشان ترکیب فعلی این تیم در بازه زمانی کوتاه مدت پیش رو جز اولویت‌های این باشگاه است تا بتواند با خیال آسوده‌تری به فصل آینده قدم بگذارد.

در همان زمان گفته شد دو بازیکنی که بیشتر از همه تمدید قرارداد با آنها در اولویت باشگاه بارسلونا قرار دارد رونالد آرائوخو و گاوی هستند. طی یکی دو روز گذشته مشخص شد که مدافع اروگوئه‌ای در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا قرار گرفته و همه چیز در این باره نهایی شده است.

01676308

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که تمام توافقات با دیگر ستاره جوان بارسا یعنی گاوی نیز شکل گرفته و او نیز به زودی با این باشگاه کاتالانی تمدید خواهد کرد. در همین راستا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، مدعی شده که درست مثل آنسو فاتی، پدری و آرائوخو در قرارداد جدید گاوی نیز بند فسخ یک میلیارد یورویی قرار داده خواهد شد تا این بازیکن نیز برای دیگر باشگاه‌ها دست نیافتنی شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqwel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چراغ سبز دمبله برای تمدید با آبی اناری ها