تاریخ انتشار: 1401/01/26 18:48
کد خبر: 23286

مشکل اصلی بارسا و ژاوی؛ پست دفاع راست

مصدومیت پدری، ستاره بارسلونا، خبر بسیار بدی برای ژاوی است اما به نظر می‌رسد مشکل اصلی این تیم در خط دفاعی است.
مشکل اصلی بارسا و ژاوی؛ پست دفاع راست

وقتی جرارد پیکه به دلیل مصدومیت فرصت حضور در ترکیب بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر اینتراخت فرانکفورت را از دست داد زنگ هشداری برای این تیم به صدا درآمد.

غیبت او تاثیری مستقیم روی خط دفاعی این تیم داشت و در بازی شب گذشته به خوبی مشهود بود که بارسلونا تا چه حد به خرید دفاع راست در تابستان پیش‌رو نیاز دارد.

این زنجیره متوالی از اتفاقات از زمانی شروع شد که مدیران بارسا تصمیم گرفتند نام دنی آلوس را در فهرست لیگ اروپا وارد نکنند و به جای و سرجینیو دست و سرخی روبرتو را به عنوان مدافع راست در این فهرست قرار دهند.

این در حالی است که دست به تازگی از بند مصدومیت رها شده و سرخی روبرتو همچنان به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیست و این یعنی تنها گزینه این تیم برای استفاده در این پست رونالدو آرائوخو است.

x1zkqn2rاما مصدومیت پیکه باعث شد که ژاوی از این بازیکن در پست دفاع وسط استفاده کند و اوسکار مینگوئه‌زا که تنها 11 دقیقه در ماه گذشته بازی کرده بود را برای بازی شب گذشته به ترکیب تیمش اضافه کند.

اینتراخت فرانکفورت هم از این نقطه ضعف استفاده کرده و توانست صعودش به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا را قطعی کند اما ژاوی این بازیکن را مقصر شکست در این بازی نمی‌داند و معتقد است که کل تیم در هر دو بازی رفت و برگشت بازی خوبی ارائه نکرده است.

چیزی که مشخص است این است که مدیران باشگاه بارسلونا باید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدامی جدی برای جذب یک مدافع راست انجام دهند و اهمیت این کار زمانی بیشتر می‌شود که به احتمال عدم تمدید قرارداد سرخی روبرتو با این باشگاه توجه می‌کنیم.

هرچند دنی آلوس احتمالا برای فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت اما بارسا به مدافع راستی قدرتمند و مستحکم نیاز دارد که پس از نسخه سال 2016 دنی آلوس تجربه استفاده از آن را نداشته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9zkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئیس بارسا در انتظار تماس لیونل مسی؛ از بازگشت لئو استقبال می کنم