تاریخ انتشار: 1401/01/27 18:47
کد خبر: 23241

درخشش رونالدو برای فراموشی هفته دشوار (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در همان نیمه اول دو بار دروازه نوریچ را باز کرد.
درخشش رونالدو برای فراموشی هفته دشوار (عکس)

هفته گذشته اتفاقات عجیبی برای کریستیانو رونالدو رخ داده و او روزهای پرحاشیه‌ای را سپری کرد. بعد از شکست منچستریونایتد در استادیوم گودیسون پارک برابر اورتون بود که کریستیانو رونالدو هنگام خروج از زمین، گوشی موبایل یک نوجوان 14 ساله و مبتلا به اوتیسم را شکست تا به‌شدت از سوی هواداران فوتبال مورد انتقاد قرار گیرد. حتی عذرخواهی این ستاره پرافتخار در اینستاگرام نیز افاقه نکرد و در نهایت خانواده این پسر 14 ساله همچنان دلخور ماندند. اما کریستیانو رونالدو امروز و در همان دقایق ابتدایی موفق به باز کردن دروازه نوریچ شد.

در دقیقه هفتم این دیدار بود که پرس شدید آنتونی الانگا و توپ ربایی او از گیبسون در سمت راست زمین باعث شد این ستاره جوان با ارسال عرضی خود، کریستیانو رونالدو را مقابل دروازه خالی و در وسط محوطه جریمه پا به توپ کند و این ستاره 37 ساله و پرتغالی نیز به‌راحتی دروازه نوریچ را باز کرد.  اما در دقیقه 32 بود که این بار روی ارسال یک کرنر از سمت راست، کریستیانو رونالدو با پروازی بلند و ضربه سر دقیق خود در محوطه موفق به زدن گل دوم تیمش شد.

جالب اینجاست کریستیانو رونالدو 17 سال و 81 روز از آنتونی الانگا بزرگتر است و این بیشترین اختلاف سنی بین گلزن منچستریونایتد و پاسور ‌گل در تاریخ لیگ برتر به‌شمار می‌آید. برتری در مسابقه امروز معدود شانس‌های شیاطین سرخ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان این فصل را حفظ خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qarqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عصبانیت هوادار اورتون: نمی‌خواهیم رونالدو را ببینیم!