تاریخ انتشار: 1401/01/30 18:28
کد خبر: 23121

جدایی احتمالی پدیده مراکشی از بارسلونا

عبدالصمد الزلزولی، مهاجم مراکشی بارسلونا یکی از قربانی جدی خریدهای تیم کاتالان در نقل و انتقالات زمستانی بود.
جدایی احتمالی پدیده مراکشی از بارسلونا

 بارسلونا در فصل جاری دست به جوان گرایی در ترکیب خود زده و عبدالصمد ازلزولی که بسیاری او را عبده خطاب می کنند، یکی از بازیکنان جوانی بوده که به ترکیب اصلی بلوگرانا راه یافته است. عبدالصمد ازلزولی در این فصل تا به حال 11 بار با لباس بارسلونا در میادین ظاهر شده و یک بار نیز موفق به گلزنی شده است. این بازیکن هم قادر است برای تیم ملی اسپانیا و هم مراکش بازی کند و در ماه های اخیر اخباری در مورد تردید او در این رابطه منتشر شده است.

عبده که توانسته بود اعتماد ژاوی را جلب کند به دلیل یک مصدومیت شدید، از ترکیب بارسا به دور ماند و  پس از خریدهای بزرگی که بارسا در ژانویه داشت، حالا زمزمه های جدایی او به گوش می رسد.

در همین رابطه دیاریو  اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که چندین باشگاه لالیگا با بارسلونا برای انتقال قرضی عبده تماس گرفته اند. باشگاه کاتالان نیز از جدایی وی برای تجربه اندوزی حمایت کرده  چرا که می دانند این بازیکن در حال حاضر شانسی برای حضور در تیم بزرگسالان ندارد و می تواند در تیمی دیگر از لالیگا پیشرفت کند و استعدادهایش را به رخ بکشد.

مدیران بارسا حتی احتمال فروش وی در صورت دریافت یک پیشنهاد مالی جذاب را رد نمی کنند اما بند بازگشت را در قرارداد وی خواهند گنجاند چرا که نمی خواهند به شکل قطعی عبدالصمد را از دست بدهند. گفته می شود رم یکی از باشگاه هایی است که برای خرید عبده ابراز تمایل کرده است.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqvep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم ژاوی، مدافع فرانسوی در فهرست فروش بارسا
ادعای دیاریو اسپورت: