تاریخ انتشار: 1401/02/01 23:15
کد خبر: 23029

لالیگا| سبقت سویا از اتلتیکومادرید و بارسلونا با بردی دشوار

سویا که در شش دیدار قبلی خود در لالیگا تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده بود، در خانه لوانته به سه امتیاز دست یافت تا به رده دوم جدول مسابقات راه یابد.
لالیگا| سبقت سویا از اتلتیکومادرید و بارسلونا با بردی دشوار

در ادامه دیدارهای هفته سی‌وسوم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا، سویا از ساعت 21:30 امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) میهمان لوانته بود و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

خوسه لوئیس مورالس در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی برای لوانته گلزنی کرد و در دقیقه 71، یک ضربه پنالتی میزبان را از دست داد. خسوس کرونا در دقایق 14 و 27 و خولس کونده در دقیقه 82، گل‌های سفیدپوشان آندلس را به ثمر رساندند. در ادامه روبرتو سولدادو در دقیقه 88 دروازه سویا را گشود و فاصله را به حداقل رساند، اما این گل برای فرار لوانته از شکست کافی نبود.

شاگردان خولن لوپتگی با این برد، 63 امتیازی شدند و با سبقت از اتلتیکومادرید و بارسلونا، موقتاً به رده دوم جدول لالیگا صعود کردند. لوانته نیز با 25 امتیاز در جایگاه نوزدهم جدول مسابقات باقی ماند و حالا شش امتیاز با فرار از منطقه سقوط فاصله دارد.

در بازی همزمان، رایو وایکانو با نتیجه یک بر صفر از سد اسپانیول گذشت. سرخی گواردیولا در دقیقه 42 موفق به گلزنی شد تا رایو وایکانو 37 امتیازی شود و با صعود به رده چهاردهم، از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

دیدارهای هفته سی‌وسوم از ساعت 22:30 با دیدار کادیس و اتلتیک بیلبائو پیگیری شده است. بارسلونا هم از ساعت 00:00 مقابل رئال سوسیه‌داد به میدان می‌رود.

در جدول لالیگای اسپانیا، رئال مادرید با 78 امتیاز در صدر جدول جای دارد و فاصله کمی تا مسجل کردن قهرمانی خود می‌بیند. سویا با 63، اتلتیکومادرید با 61 و بارسلونا با 60 امتیاز، در رتبه‌های دوم تا چهارم جدول لالیگا قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayzjg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم جدید در مورد سهمیه‌های اروپایی لالیگا