تاریخ انتشار: 1401/02/02 22:53
کد خبر: 22998

هشدار تن‌هاخ به رونالدو: به هیچکس باج نمی‌دهم!

اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، به کریستیانو رونالدو و سایر ستاره‌های این تیم هشداری جدی داد.
هشدار تن‌هاخ به رونالدو: به هیچکس باج نمی‌دهم!

منچستریونایتد روز گذشته اعلام کرد که تن هاخ را به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم انتخاب کرده تا پس از پایان فصل جاری روی نیمکت اولدترافورد بنشیند.

این مربی هلندی در طول دوران حضورش در آژاکس عملکرد بسیار خوب و درخشانی در این تیم داشت و موفق شد دو قهرمانی در لیگ این کشور و دو قهرمانی در جام حذفی هلند به دست آورد.

او حالا با ماموریت دشواری در اولدترافورد روبروست و باید شرایط بحرانی شیاطین سرخ که در این فصل گریبانگیر آنها شده را بهبود ببخشد. بسیاری در روزهای اخیر سوالاتی را درباره نحوه برخورد این مربی با ستاره‌های بزرگ یونایتد مطرح کرده بودند.

تن‌هاخ در گفتگو با نشریه هلندی Trouw در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند با ستاره‌های بزرگ یونایتد و کریستیانو رونالدو کنار بیاید اظهار داشت:« بله، فکر می‌کنم که می‌توانم اما می‌خواهم در این زمینه خودم باشم. من نظرم را درباره روند مربیگری‌ام تغییر نخواهم داد. بازیکنان همیشه تعیین کننده نحوه بازی شما هستند اما من روی استانداردها تاکید زیادی دارم.»

او با اشاره به نظم و سختگیری خاصی که در اجرای برنامه‌هایش دارد گفت:« من وظایفی که برعهده آنهاست را به این بازیکنان گوشزد خواهم کرد و هرکسی که این وظایف را به درستی انجام ندهد با برخورد من مواجه خواهد شد، هرکسی که می‌خواهد باشد. من در این زمینه به هیچکس باج نمی‌دهم.»

یونایتد در حال حاضر در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و بازی روز شنبه این تیم برابر آرسنال اهمیت زیادی در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد داشت.

jrbu0mc0

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qmeg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه ویژه لیورپول برای تسلیت به رونالدو