تاریخ انتشار: 1401/02/07 20:27
کد خبر: 22769

سرنوشت هافبک نیمکت‌نشین رئال تغییر می‌کند؟

به شکل غیر منتظره‌ای دنی سبایوس در چند بازی حیاتی رئال مادرید فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است.
سرنوشت هافبک نیمکت‌نشین رئال تغییر می‌کند؟

 بعد از درخشش در ترکیب تیم ملی جوانان اسپانیا و البته باشگاه رئال بتیس بود که دنی سبایوس مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت اما نهایتاً این رئال مادرید بود که موفق شد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

با این حال سبایوس نتوانست بازی های زیادی در ترکیب رئال مادرید انجام دهد و در مدت زمان حضور او در این تیم زین الدین زیدان علاقه ای به استفاده از وی نشان نداد. نهایتا سبایوس در تابستان 2019 به صورت قرضی و برای یک فصل از مادرید به آرسنال پیوست و در 37 مسابقه در تمام رقابت‌ها برای توپچی‌ها به میدان رفت. آنها در لیگ برتر هشتم شدند و با چهاردهمین قهرمانی در FA Cup رکورد خود را بهبود بخشیدند.

هافبک اسپانیایی در تابستان 2020 به رئال بازگشت ولی دوباره به آرسنال قرض داده شد. با این حال این بازیکن دیگر در جمع توپچی ها ماندگار نشد و نهایتاً در تابستان اخیر دوباره به سانتیاگو برنابئو بازگشت. با این وجود سبایوس به دلیل مصدومیت نتوانسته در این فصل بازی های زیادی برای رئال مادرید انجام دهد.

از طرف دیگر برخی گزارش ها حاکی از آن بود که کارلو آنچلوتی هم علاقه ای به سبایوس ندارد اما در چند بازی اخیر شرایط تا حدودی برای هافبک اسپانیایی تغییر کرده است. او در دیدار حساس برابر چلسی چند دقیقه به زمین آمد. پس از آن سبایوس در دیدار برابر اوساسونا در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت. اوج امیدواری برای این بازیکن جایی بود که در دیدار شب گذشته رئال برابر منچستر سیتی آنچلوتی در 10 دقیقه پایانی که کار بسیار حساس دنبال می شد به این بازیکن اعتماد کرد و او را به زمین فرستاد و اتفاقا سبایوس نیز عملکرد خوبی از خود ارائه داد. اتفاقی که شاید سرنوشت او را تغییر داده و این بازیکن در مادرید ماندگار شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq86w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد سخت رئال در شب ناکامی بنزما