تاریخ انتشار: 1401/02/11 00:45
کد خبر: 22622

آنچلوتی: هنوز باورم نمی‌شود قهرمان شده‌ایم/ سرمربی رئال مادرید بودن خاص است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از فتح لالیگا به همراه کهکشانی‌ها، از حس و حال خودش درباره کسب این افتخار که با یک رکورد بی‌نظیر فردی برای او همراه شد، صحبت کرد.
آنچلوتی: هنوز باورم نمی‌شود قهرمان شده‌ایم/ سرمربی رئال مادرید بودن خاص است

 تیم فوتبال رئال مادرید روز گذشته (یکشنبه) با کسب پیروزی 4 بر صفر خانگی برابر اسپانیول سی‌وپنجمین قهرمانی‌اش در لالیگا را مسجل کرد و پس از دریافت جام همراه با آن در خیابان‌های پایتخت اسپانیا به همراه هوادارانش جشن قهرمانی برپا کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئالی‌ها با این قهرمانی که اولین قهرمانی‌اش در لالیگا در دومین دوره حضور وی در لیگ اسپانیاست، به اولین مربی در تاریخ دنیای فوتبال تبدیل شد که در پنج لیگ معتبر قاره سبز، یعنی سری A، لیگ برتر انگلیس، لوشامپیونه فرانسه، بوندس‌لیگای آلمان و لالیگا قهرمان شده است.

او پس از کسب این افتخار به خبرنگاران گفت: سرمربی رئال مادرید بودن خاص است. هنوز باورم نمی‌شود قهرمان شده‌ایم. رئال مادرید باشگاهی خاص است. ارزش و مسئولیت سنگینی که پوشیدن پیراهن این تیم دارد، فقط برای بازیکنانش نیست. همه ما عضوی از این تیم هستیم و این در زمین بازی نمود دارد.

کارلتو که عجله داشت زودتر به همراه بازیکنانش در جشن قهرمانی شرکت کند، درباره حس و حال خودش از کسب این موفقیت گفت: سراپا احساسم. ما یک چالش را به پایان رساندیم. فصلی تماشایی را سپری کردیم که در آن عملکردمان همراه با نظم، قاعده و ثبات بود. من از بازیکنانم به خاطر تلاش‌های‌شان و البته رویکردی که داشتند، قدردانی می‌کنم. امروز ما باید فقط جشن بگیریم نه اینکه حرف بزنیم. من هم می‌خواهم جشن بگیرم.

آنچلوتی درباره رکورد قهرمانی‌هایش در پنج لیگ برتر فوتبال اروپا هم گفت: این افتخار مرا سرشار از غرور می‌کند. می‌توانم بگویم کاری را که انجام داده‌ام، دوست دارم چون آن را خوب انجام داده‌ام. احساس افتخار می‌کنم، اما می‌خواهم به جام بردن با رئال مادرید ادامه دهم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که کلید موفقیت تیمش برای فتح لالیگا چه بوده است، گفت: وقفه‌هایی که در لیگ وجود داشت. در اولین وقفه لیگ برای برگزاری بازی‌های ملی، ما به اسپانیول در لیگ و شریف در لیگ قهرمانان باخته بودیم، اما بعد از آن کلی پیروزی متوالی کسب کردیم که شامل برد برابر بارسلونا هم می‌شد. بعد از باخت به بارسلونا هم دوباره بردهای متوالی فراوانی داشتیم. بازی‌مان برابر سلتاویگو هم جزو بازی‌های سخت فصل بود.

با توجه به اینکه رئال مادرید سه روز دیگر باید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان منچسترسیتی باشد، شائبه امکان از بین رفتن تمرکز بازیکنان این تیم به خاطر جشن قهرمانی لالیگا شکل گرفت، اما آنچلوتی نظر متفاوتی داشت.

او گفت: جشن گرفتن برای تقویت روحیه و بُعد روانی عملکرد بازیکنان ما خوب است. ما افرادی حرفه‌ای هستیم. امشب می‌خواهیم در کنار هم جشن بگیریم. از فردا تمرینات‌مان را شروع می‌کنیم، چون چهارشنبه یک بازی مهم دیگر داریم. اگر نگران این هستید که در خلال جشن قهرمانی یکی از بازیکنان‌مان به خودش آسیب برساند، باید بگویم که نگران نباشید چنین اتفاقی نمی‌افتد.

آنچلوتی در پایان با قدردانی از مدیران باشگاه رئال مادرید اظهار داشت: من به خاطر اینکه بار دیگر فرصت مربیگری در رئال مادرید را به دست آوردم، قدردان باشگاه و رئیس آن هستم چون راستش را بخواهید آنها زمانی مرا آوردند که انتظارش را نداشتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y89ab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




آنچلوتی: رویای هر مربی، داشتن امباپه و هالند است/در ذهن هازارد نیستم