تاریخ انتشار: 1401/02/11 20:08
کد خبر: 22588

توخل: هر کاری برای بهبود شرایط انجام خواهم داد

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی تاکید کرد همه کار برای بهبود شرایط تیمش انجام خواهد داد.
توخل: هر کاری برای بهبود شرایط انجام خواهم داد

 چلسی امروز و در شرایطی که فرصت‌های بسیار خوبی برای گلزنی داشت، در نهایت با تک گل ریچارلیسون روی اشتباه مسلم آزپیلیکوئتا در استادیوم گودیسون پارک مغلوب اورتون شد. توماس توخل، سرمربی آلمانی و باتجربه چلسی در پایان این دیدار تمایلی به پاسخ دادن به شایعات اخیر در مورد فروش باشگاه چلسی نشان نداده و از عملکرد داوری نیز ابراز عدم رضایت کرد.

توماس توخل گفت: "شرایط بازی امروز مقابل اورتون نیز مثل دیدار مقابل وستهام بود. ما در نیمه اول دروازه خود را بسته نگه داشته و بدون هیچ اشتباه بزرگی در میدان ظاهر شدیم. اما اگر در مقابل چنین تیمی در چنین فضایی گل خورده و عقب افتادید، قطعا شرایط دشواری در انتظار شما خواهد بود. هر کاری برای بهبود شرایط باشد آن را امتحان خواهم کرد.

نکته کلیدی برای من این است که کلین‌شیت داشته باشیم. این یک بازی متفاوت مقابل منچستریونایتد بوده، جریان مسابقه بازتر بود و فرصت‌های بیشتری برای گلزنی برای هر دو تیم وجود داشت. من هفته‌ها پیش گفتم که در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان هیچ‌وقت احساس امنیت نمی‌کنم. داور تصمیم گرفت که بازی را آنگونه که دوست دارد مدیریت کند و من خیلی از عملکرد او راضی نبودم. به همین دلیل مهم است که اشتباهات بزرگ انجام نداده، به خودمان باور داشته و در بالاترین سطح کار خود را انجام دهیم.

مشتریان خرید باشگاه چلسی؟ از شما می‌خواهم اگر ممکن است این سوال را در کنفرانس مطبوعاتی بعدی از من بپرسید. در این شرایط و پس از بازی هیچ احساسی در مورد ترجیحم در مورد گروه خریدار باشگاه ندارم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5v86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توخل: نمی‌توانم قول بردن لیورپول را بدهم